2010. április 17., szombat

Esős, de mégis mozgalmas hét



Hétfőn nem történt semmi különös! Itthon voltunk szinte egész nap csak reggel a Mátét vittük oviba és közértbe mentünk. Egész nap esett az eső!

Kedden az eső ismét egész nap esett. Anya nem is érti, hogy lehet ennyi eső a felhőkben. Délelőtt elmentünk az Auchanba. A délutánt az Esztiéknél töltöttük. 4-re elmentünk Mátéért az oviba aztán mentünk is játszani. Jól éreztük magunkat és most már az Ákos (Eszti kistesója) is bekapcsolódott a játékunkba. Májusba lesz 1 éves nagyfiú! Egy pici kis balesett történt velem, mert én is felmásztam a szoba csúszdára, de sajna rosszul másztam és fejjel hátra estem. Pár perc üvöltés után már nem volt semmi és ismét jó Anyám a csúszda tetején talált. Szerencsére nagyobb volt az ijedség, mint a baj.

Szerdán délelőtt aludtam!!!! Igen jól olvassátok, mivel fél 6-kor keltem és 14 órára oltásra voltunk hivatalosak ezért Anya úgy döntött megpróbál elaltatni 9 körül, ami sikerült is neki. Fél 11-ig aludtam majd egy nagy játék és sétálás után (mert, hogy végre elállt az eső) 14 órára dr. nénihez mentünk, akitől megkaptam a 1,5 éves oltásom. Eléggé zokon vettem! Viszont szép nagylánnyá cseperedtem, 10 kg és 81 cm vagyok!

Csütörtökön reggel ovi után bevásároltunk, majd megreggeliztünk Anyával aztán útra keltünk. Az úti cél az Ikea volt, ahol találkoztunk a Kerianyuval is. Útközben persze elaludtam, amin Anya nem lepődött meg, mert ma is sikerült fél 6-kor felkelnem. Az Ikeába nagyon jól éreztem magam, felmásztam a székekre, kipróbáltam a játékokat, bebújtam a szekrényekbe stb. Aztán délbe elindultunk a Dédimamáékhoz, mert ott fogunk ebédelni és én ott alszom. Az ebéd finom bableves volt és süti. Sikerült 2 órát aludnom, így 4 óra után értünk csak a Mátéért az oviba. Amit ő nem vett zokon, mert nagyon szeret bent játszani az ovis társaival. Hatalmas várat építettek, olyan magas volt, hogy a gyerekek az utolsó kockákat már székre állva rakták fel. Délután itthon voltunk és gyurmáztunk, legóztunk.

Pénteken délelőtt ovi után elmentünk pelust venni és bevásárolni, majd haza mentünk és aludtunk egy nagyot Anyával. Ugyanis sikerült megint fél 6-kor felkelnem. Fél 11-kor ébredtünk fel, aztán gyorsan összeszedtük magunkat és már jött is a Fehér Papa értünk. Együtt elmentünk a Mátéérrt aztán hozzájuk mentünk. Máténak ma kimaradt az alvás, de én azért délután 4-kor lepihentem 1 órácskára. A délutánt az udvaron töltöttük, labdáztunk és krétával rajzolgattunk. Majd bolognai után amit vacsira ettünk elindultunk hazafelé. A Máté a kocsiban el is aludt, de mikor megálltunk felébredt. Mivel este 8-ra értünk haza, így már csak átöltöztünk és egy rövid mese után aludtunk is.

1 megjegyzés:

  1. Jó kis mozgalmas hetetek volt! Kristóf azon szokott reklamálni mikor érte megyünk az oviba,hogy ő szeretne az utolsó gyerek lenni, legközelebb ne menjünk ilyen korán érte. :):)
    A korai kelésekkel anyát Kristóf tudja megőriteni.. :s Én szerencsére még szépen visszalszom 7-ig általában..

    VálaszTörlés