2010. április 19., hétfő

Hétvége


Szombaton délelőtt itthon voltunk. Anya tett-vett, mi pedig játszottunk. Bár én nyűgős voltam és az orrom is folydogált. Anya arra gondolt, hogy biztosan, azért mert csütörtökön eláztunk és náthás lettem (de sajna vasárnapra kiderült, hogy más a baj). Délután elmerészkedtünk a Bence szülinapjára, aki most lett 6 éves. Idén megkezdi az iskolát is, amit már nagyon vár. Voltak finom sütemények és hatalmas csoki torta, gyertyával és tűzijátékkal. Este 7-kor indultunk haza, mert akkorra elillant a jókedvem és nyűgösködni kezdtem.

Az éjszak katasztrófa volt. Hajnali 1-kor sírva keltettem Anyáékat, mert tele hánytam az ágyam. Az ágynemű csere idejére bekerültem a szülői ágyba és sikerült oda is kipakolnom. Majd ott is ágynemű csere következezett akkor meg a szőnyegre hánytam, úgyhogy lehetett felsikálni. Aztán végre elcsendesedett minden és aludtunk hajnali 4 óráig. Akkor jött egy újabb adag, amit már Anya gyorsaságának köszönhetően a csapba végeztem. Majd ismét aludtunk reggel 6-ig.

Reggelre be is lázasodtam, ami nem is akart lemenni és hasmenésem is lett. Így a Máté átment a szomszédba mi pedig kocsiba ültünk és irány az ügyelet. Ott azt mondták, hogy nagy valószínűséggel calici vírusom van, de amíg iszom, otthon maradhatok. Hétfőn pedig a háziorvos dönt a további sorsomról. A nap további részében aludtam, iszogattam és bújtam Anyához. Próbáltam Mátéval játszani, de nem volt erőm és csak feküdtem a szobába a földön. A lázamat 1 - 2 órára meg tudják, Anyáék szüntetni aztán ismét 38 fölé megy. Az éjszakánk sem volt jobb, mert megint belázasodtam és úgy is keltem reggel, de legalább nem hánytam!

1 megjegyzés:

  1. Jaj te szegény kicsi lány! Reméljük a doktornéni tudott valami okosat mondani, és adni neked valamit amitől hamar meggyógyulsz!
    Küldjük a gyógypuszikat!
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés