2010. február 14., vasárnap

Csavargós délelőttök, itthon ülős délutánok


Hétfőn nem csináltunk semmi különösebbet. Reggel elvittük a Mátét oviba, majd bevásároltunk, játszottunk, ebédeltem és aludtunk egy nagyot Anyával. Majd délután elmentünk a Mátéért és itthon folytattuk a játékot.

Kedden délelőtt elugrottunk Anyával az Auchanba. Előhívtunk szép fényképeket is, mert már pár hónap hiányzott az albumunkból.
Anya mikor a Máté megszületett vett egy szép kék fényképalbumot, majd mikor én megszülettem én is kaptam egy rózsaszínt. Ezekbe az albumokba minden hónapban kerül 2 – 2 db kép rólunk. Így nem csak a gépen lehet megnézni minket hanem „kézben” is lehet fogni életünket ahogy, változunk.

Szerdán nagyon sokat csavarogtunk Anyával. Reggel miután a Mátét lepasszoltuk az oviba elmentünk Újpestre, mert Anya nyert egy kisnacit a Máténak és azt vettük át. Aztán elintéztük a postát és Apeh feladást, majd elmentünk a Ferenciek terére. Ott egy kis táskát vettünk át egy nénitől (azt is nyerte Anya). Majd bementünk a Tünde munkahelyére, majd végre elindultunk hazafelé. Éppen ebédre értünk haza, majd mentünk is aludni, mind a ketten, mert elfáradtunk. Délután itthon játszottunk.

Csütörtökön itthon voltunk, de délután Anya és Máté elmentek itthonról hittanórára.

Pénteken délelőtt a Giniékhez mentünk át, majd elmentünk Mátéért az oviba és a délután ismét itthon telt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése