2010. február 19., péntek

Farsangi játékok

Az első játék zsákban ugrálás volt. A Máté elsők között jelentkezett erre a versenyre (ez azért furcsa, mert tavaly nyáron Apák napján az oviba nem akarta ezt a feladatot megcsinálni) és nagyon lelkesen ugrált is. Majd a kanyarban elesett, de még ez sem szegte kedvét csak mikor célba ért és azt mondták ő lett a harmadik akkor kezdett el pityeregni (pedig nem szokott akkor, sem ha ő veszít pl. a társasba).

A második játék keksze evés volt! A szülők tartották a kekszet a gyerkőcöknek, akiknek egy madzagról kellett lerágcsálni. Majd fordult a kocka és a gyerkőcök tartották a szülőknek. Na, ekkor meg nálam tört el a mécses, hogy én miért nem kaphatok fincsi kekszet (de aztán Anya szerzett nekem).

A harmadik játék joghurtnyalogatás volt ahol viszont a Máté ELSŐ helyezet lett!

A negyedik játék zizi evés volt villával. A Máté itt is dobogós helyen végzett és persze a mókából én sem maradhattam ki (ha jól megnézitek a képet a jobb sarokban én is szépen falatozom). Néha kanállal néha csak úgy a kezemmel ettem.

Az ötödik és egyben utolsó játék az volt, hogy a gyerekek etetik meg a szülőket zizivel amit pohárból kiskanállal kellett kihalászni.

2 megjegyzés:

  1. De fantasztikus délutánban volt részetek!!! :D Örülünk,hogy mindenki jól érezte magát!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes voltál, Máté! :-))))) Szuper farsangi bulit tartottak az oviban! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés