2009. szeptember 14., hétfő

11 hónapos


Egyedül állok kapaszkodás nélkül
Kezemet fogva ügyesen lépegetek, akár elég az is, ha csak az egyik kezemet fogják
Szeptember 2-án elindultam és azóta is nap, mint nap megyek magamtól pár lépést
Álló helyzetből le tudok lehajolni anélkül, hogy lehuppannék
Öltöztetésnél segítek
Csőrös pohárból iszom, de már pohárból is próbálok, ha nincs, benne csak 1-2 korty azt szépen megiszom egyedül
Szeretnék már kanállal egyedül enni és legtöbbször be is találok a számba, de megfordítom és az étel az ölembe hullik
Falatokat ügyesen a számba teszek, amit kézzel elveszek
A tárgyakat dobozba rakom és kiveszem
Egyszerű utasításokat megértek (tedd ide, vidd oda, nem)
Vannak kedvenc tárgyaim, játékaim (babák, béka, amivel alszik, duplo lego)
A tiltást is megértem, de mosolyogva tovább csinálom a tiltott dolgot
Ha valami nem tetszik, visítással jelzem, ha megdicsérnek, hogy ügyes vagyok, akkor megtapsolom magam
Ha autóval játszom „brümmög”-ök
Ha Anya szól, hogy megyünk a Mátéért az oviba nagyokat nevetek és tapsikolok
Ha Anya énekel nekem, én is dünnyögök
Van 2 teljes és 2 fél fogam
8100g / 74 cm vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése