2009. szeptember 25., péntek

Játszóterezés, Kerianyu - apuzás....


Hétfőn délelőtt itthon voltunk, délután elmentünk a Mátéért az oviba majd uzsiztunk itthon és mentünk a játszótérre. Mellesleg megemlíteném ma volt az imádott tesókám névnapja!!!!! De mi már a hétvégén felköszöntöttük.

Kedden Reggel bevittük a Mátét az oviba majd irány a város másik fele ahol Anya 13 év után találkozik egy volt osztálytársával, akivel a suliba nagyon jó barátok voltak. Én (meglepő) nem voltam megszeppenve, jöttem-mentem, ettem, aludtam, mindent megnéztem és nagyon jól éreztem magam. Anya is jót beszélgetett és megbeszélték, hogy a legközelebbi találkozóra már a Máté is velünk fog jönni. Délután siettünk, hogy időben odaérjünk az oviba. Szerencsére sikerült, pedig nem gondoltuk volna, mert elég lassan haladtunk. Délután ismét a játszótéré volt a főszerep.

Szerdán délelőtt dolgokat intéztünk és benéztünk Anya barátnőjéhez is aki oviba dolgozik. Én egyből mentem be a terembe és ültem le a szőnyegre játszani. Majd haza jöttünk ebédelni és aludni, majd mentünk a Mátéért az oviba. Utána uzsi, játszóterezés és vacsi (Anya most készített először túró gombócot!!!! Nagyon fini lett ette 2 darabot) pancsi következett.

Csütörtökön délelőtt a szomszédban a Lininél voltunk, majd haza mentünk ebédelni, aludni. Addig Anya mosott és elkészítette a lecsót vacsira. Délután a Máté Keriapuja jött el hozzánk és együtt mentünk az oviba. Majd itthon játszottunk és vitatkoztunk a játékokon. Anya teljesen ki van, hogy mi lesz itt, még ha már most egymás kezéből (főleg én a Mátééból) vesszük ki a játékokat és húzzuk. Persze elengedni egyikünk sem akarja, és ehhez még sivítunk, sírunk mind a ketten. Anyáék próbálják mondani a Máténak, hogy néha-néha engedjen ő hiszen ő az okos nagy tesó, de ez nem hatja meg a Mátét. És persze én is meg szoktam kapni a magam szidását, hogy amit csinálok az nagyon csúnya dolog. Este aztán a szokásos menet után mentünk aludni.

Pénteken délelőtt otthon voltunk és Anya paradicsomleveset készített vacsira és meggyes sütit süt még hozzá. Délután a Kerianyummal fogunk találkozni és csavargunk egy nagyot, ha az idő is engedi.

1 megjegyzés:

  1. MOzgalmas hét, minden napra jutott program nálatok is. Ezek szerint Máté ismét az oviban alszik délben? És jól érzi magát, nincs már sírás? Kristóf nagyon szereti, sokszor azért nyafog,hogy anya nem várja meg még az uzsiját is megeszi az oviban.. de hát ki bírja azt kivárni, akkor fél 5 lenne mire hazaérnénk. :)
    Kellemes hétvégét nektek!

    VálaszTörlés