2009. szeptember 14., hétfő

Szülinapozás, Margitsziget


Szerdán délelőtt eljött ismét a Mama és itt volt egész nap. Nagyokat játszottunk, vásároltunk és aludtunk. Délután mikor a Máté haza jött az oviból (mert, hogy én most itthon maradtam a Mamával palacsintát sütni és Anya egyedül ment el) összepakoltunk és elindultunk születésnapozni. Anya nagybátyjának volt a bulija, mert, hogy betöltötte a 4. X-et! Volt fincsi fasírt, mindenféle salátával, torta, tűzijáték és apró süti. Jól éreztük magunkat csak sajnos nem tudtunk sokáig maradni, mert Apa nem tudott velünk jönni és bizony BKV—val nekünk 1 óra mire haza jutunk. Így is később indultunk a tervezettnél és én bizony elég sokat nyűgösködtem, míg haza nem értünk. Otthon aztán mindenki pizsibe bújt és hamar el is aludtunk a tesóval.

Csütörtökön nem történt semmi különös. Délelőtt vásároltunk, Anya főzött, mosott. Délután lementünk a Mátéért, majd lementünk a játszóra. Este vacsi, pancsi után mentünk aludni.

Pénteken délelőtt a védő nénihez mentünk le, hogy megmérje mekkora is vagyok így 11 hónaposan. Délután pedig a Margitszigetre mentünk az Esztiékkel. Nagyon jó volt. Láttunk őzikét, szarvast, kacsákat, tyúkokat, gólyát. Sőt még két mókust is! Még én is észrevettem és nagy szemekkel néztem őket. A Máté mindenáron oda szeretett volna menni hozzájuk közel, de Anya nem engedte, mert akkor esetleg megijedtek volna és elszaladtak volna. Így megnézhettük a távolból (kb. 2 méter) ahogy összegyűjtenek ezt-azt és már szaladnak is fel vele a fára. Játszóterezés nem volt, mert már nem volt rá idő, de legközelebb majd azzal kezdünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése