2009. szeptember 21., hétfő

Hétvége




Szombaton a Mama és a Fekete Papa jött el hozzánk és egész nap nálunk voltak. Apa sajnos elment otthonról és csak délután 4 óra után ért haza. Mi egész nap játszottunk Mamáékkal. Építettünk, mesét olvastunk, állatokkal játszottunk. Délben szépen megebédeltünk majd jött az alvás, ami elég nehézkesen akart összejönni. Délután átjöttek a Tomikáék és lementünk velük a játszótérre egy nagyot játszani. Hintáztam, homokoztam a csúszdáztam a Mátéval. Ami úgy történik, hogy beülök az ölébe, ő átölel, és már csúszunk is. Anya pedig csak lent a csúszda alján vár minket! Nagyon jó, mindig élvezem! 6-kor haza indultunk, hogy még egy kicsit tudjunk apával is játszani. Majd megvacsiztunk, és utána felköszöntöttük a Mátét, hogy vasárnap tudjon játszani az új játékával. Egy duplo lego traktort kapott. Majd jött a pancsizás és elaludtunk.

Vasárnap egész délelőtt a traktorral játszott a Máté és Anya még egy farmot is épített neki hozzá pár állatkával. Én szépen eljátszogattam, ha éppen nem visítottam, hogy a Máté adjon oda nekem mindent! Anya ezt a viselkedést nagyon nem szereti ezért sajnos mostanában, hogy már „ilyen nagy vagyok” a szidást bizony én kapom. Délben ebédeltünk, majd mentünk aludni. Délután elmentünk Dunakeszire, a repülőtérre ahol végig egyedül sétáltam, majd bementünk a Mc-be fagyizni, majd a Decathlon játszóterén kötöttünk ki. Aztán mentünk haza repülőket építeni, míg Apa megcsinálta a vacsit. Vacsi után mentünk pancsizni, hajat mosni és aludni.

1 megjegyzés:

  1. Ez a reptér egy szupi hely. Kristóf is emlegeti mostanában,hogy mikor megyünk már el.Mi tavaly voltunk ott utoljára. Látom nektek is tetszett! Hát igen.. nálunk a visítás Kristófé egyenlőre.. mára anya ki is akadt a fürdés végére és a fenekére is kapott a tesó,mert már tűrhetetlen volt a viselkedése.. :(
    Kellemes hetet nektek! Máténak nagyon boldog névnapot kívánunk!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés