2009. szeptember 7., hétfő

Hétvége

Apa Én is kérek a máglyarakásból!!!!!!!!!!



Mátéval lufizunk!


Szombaton délre átmentünk a Fehér Papáékhoz ahova sikerült jó nagy kerülővel megérkeznünk, mert, hogy teljesen le volt zárva az Andrássy út környéke. A 15 perces útból 1 óra lett. Apa bosszankodott emiatt egy kicsit, Anya viszont nem, mert mi meg indulás után pár perccel elaludtunk, és így legalább kipihentük magunkat. A Máté ebéd után már nem is aludt, így egész nap játszhatott a Petrával. Én délután azért pihiztem egy órát, de szépen ebédeltem és játszottam. Indulás előtt nem sokkal történt egy kis baleset is. Az kanapén játszottam, mikor egyszer csak fejjel lepottyantam. Elég keservesen sírtam, de az ijedségen kívül nem lett semmi bajom. Anya ezért nem szereti, ha az ágyon/kanapén játszom, mert jövök-megyek és ez a vége. Este még játszottunk, vacsiztunk és pancsiztunk aztán mentünk is aludni.

Vasárnap itthon voltunk egész nap. Az ebédet Apa készítette el, lencsefőzelék és máglyarakás volt. Mind a kettő nagyon fincsire sikerült. Délután a Zsolti (Máté Keriapu) jött át meglátogatni bennünket.

Anya észrevette, hogy egyre erőszakosabb vagyok, ha szeretnék egy játékot. Képes vagyok más kezéből is kitépni és közben visítani irdatlan hangerővel. Persze Anya mindig ott terem és leszid, hogy ezt nem szabad és nem veszünk ki más kezéből semmit, de ez engem nem érdekel, mert én kicsi vagyok, és azt hiszem, hogy akkor nekem mindent szabad. De nem nekem sem szabad mindent, de ezt most még nem akarom elfogadni. Inkább tépem, húzom és visítok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése