2009. szeptember 4., péntek

Mamázós hét


Hétfőn reggel elvittük a Máté az oviba amit már nagyon várt. Majd hazafelé bementünk a közértbe vásárolni aztán én aludtam egy nagyot. Majd 12 előtt visszaindultunk a Mátéért, mert ebéd elött el kellett hoznunk, mert nem volt befizetve neki az ebéd csak szeptembertől. Otthon egy nagyot aludtunk, majd átjöttek az Esztiék. Utána egy kicsit lementünk a játszóra, majd siettünk haza, mert a Mama jött hozzánk, mert ott fog nálunk aludni. (Egy nagyon rossz munkahelyről végre sikerült megszabadulni és pár napot nálunk tölt, hogy „kipihenje” magát és semmi mással ne foglalkozzon csak velünk!!!) Az este Mamázással telt és egy kis nyügösködéssel.


Kedden reggel vittük a Mátét oviba, majd ismét közért, alvás. Majd játszottam egy nagyot a Mamával és Anyával. Délben ismét aludtam egy kicsit aztán megebédeltem és fél 3-kor indultunk a Mátéért. Az első ott alvás nem ment olyan könnyen. 45 percet ugyan aludt, de egy kicsit sírt. Anya ettől függetlenül nem igazán szeretné feladni az ott alvást, mert jövőre már biztosan ott kell aludnia, mert nagy valószinűséggel bölcsibe megyek. Délután Anya és Máté sokat beszélgetett az oviban alvásról, majd meglátjuk lesz e eredménye. Mindenesetre a Máté választott magának egy lovas matricát és ha alvásnál nem sír és szépen alszik akkor kap egyet a matricás füzetbe! Délután játszótereztünk és siettünk haza este, hogy végre lássuk Apát!

Szerdán reggel ismét az oviba kezdtünk, majd találkoztunk a Mamával aki állásinterjúra ment. Utána piacoztunk, mert a Máté már régóta rágja Anya fülét, hogy vegyen neki kukoricát. Haza metnünk és én el is aludtam elég hamar, addig Anya megfőzte a kukoricát. Délután miután elmentünk az oviba elugrottunk az Auchanba ahova értünk jött Apa. Majd ismét, játszóztunk, vacsiztunk és pancsi után mentünk aludni.


*************************************************************************************

Nagy esemény történt ezen a napon!!!! ELINDULTAM! Apához mentem és Anya sajnos lemaradt róla! Azóta sem próbálkozom, de a Máténál is igy volt, hogy miután elindult volt kb. 2 hét szünet aztán utánna meg sem állt!


************************************************************************************


Csütörtökön reggel ovi után elmentünk a Tescoba, majd haza jöttünk kipakoltunk és mentünk a Dm-be tovább. Sajnos a déli elalvás nagyon nehezen ment, mert a házbsn éppen furtak, majd felcsöngetett a postás is. Délután ismét játszótereztünk (kihasználjuk amíg még jó idő van), majd siettünk haza, mert a Mama ma ismét nálunk fog aludni és még vele is szerettünk volna játszani.


Pénteken délelőtt ismét csavarogtunk. Majd haza siettünk, mert Anyának főznie és mosnia kellett. Addig én eljátszottam a Mamával. Délbe mentünk az oviba a Mátéért aki nagyon megörült, hogy nem kell ott aludnia és korán érte mentünk. Sajna nem nagyon szeretne ott aludni. Pcit mindig sírt, de aztán végül elaludt. Reméljük jövő héten jobb lesz. Délután ha az idő engedni akkor játszóterezünk egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése