2009. november 27., péntek

Füldugulás, képeslapkészítés



Csütörtökön délelőtt itthon voltunk, mert Anya nem volt túl jól, mert a jobb fülére alig hallott. Délután hittan órára sem mentünk, mert Anyának így nem volt kedve sehova menni. Nagyon rossz volt szegének és a kedve sem volt az igazi. Azért egy kis sétára /biciklizésre lementünk a Liniékkel majd itthon játszottunk nálunk. Volt felfordulás rendesen. Majd jött a vacsi, pancsi és alvás. Sajnos az alvás nem ment a legkönnyebben, mert én folyamatosan kijárkáltam és Anya már morcos volt a végére. Mert, hogy úgy szoktunk elaludni, hogy Máté felmászik és bebújok az ágyamba, Anya elköszön, és kimegy. Mi pedig elalszunk magunktól.

Pénteken délelőtt Anya elment a fülészetre én pedig Apával maradtam itthon. Szerencsére egy fülmosással megúszta Anya és utána már mindent tökéletesen hallott. Majd elmentek bevásárolni a Mamával és aztán siettek haza hozzánk. Anya megfőzte az ebédet, Apa készülődött, mert 14 órára ment dolgozni én meg a Mamával játszottam. Ebéd után szundiztam egy nagyot aztán folytattuk a játékot a Mamával. Anya elment a Mátéért az oviba, de csak később jöttek haza, mert ma karácsonyi képeslapokat lehetett készíteni közösen ( képen látható a közös remekmű). Majd miután haza értek Anyáék a Mamánál ő vett át a helyem én pedig lóghattam Anyán kedvemre. Este ismét fincsi meleg szendvics után mentünk pancsizni és aludni. Ma 8 perc alatt sikerült elaludnom!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése