2009. augusztus 31., hétfő

Mamázós vasárnap


Vasárnap reggel miután megreggeliztünk és játszottunk egy kicsit a Mama telefonált, hogy már úton van hozzánk, és ha van, kedvünk menjünk le elé a buszhoz. Ez jó is volt, mert én már kezdtem nyűgi lenni és így Anya berakott a babakocsiba és aludtam 1 órát. A Máté pedig bicajozhatott egy nagyot. Hazafelé beugrottunk a közértbe is, de nem kellett sok mindent venni, mert Anya már tegnap megfőzte a gulyáslevest, hogy a hétvége ne a főzőcskézésről szóljon. Anya szeret főzni, de hétvégén kifejezetten utálja erre pazarolni az időt. Jobban szeret csavarogni és velünk lenni, na meg Apával! Szóval a Mamával nagyon sokat sikerült ma is játszanom, aminek a Mama nagyon örült, mert eddig nem nagyon akartam odamenni hozzá, játszani vele. Délben aztán lefeküdtünk aludni. Délután Anya palacsintát sütött (amit Én is megkóstoltam), utána pedig lementünk a játszótérre. Aztán feljöttünk, mert a Mamának már indulnia kellett haza. Miután elment mi szépen eljátszottunk a Mátéval. Felfedeztem, hogy tudom tolni a bevásárlókocsit. Ha elakadtam a Máté sietett a segítségemre és irányította, fordította át a kocsit, hogy tovább tudjak menni. Majd bohóckodott amin én nagyokat nevettem aztán mentünk vacsizni, pancsizni és aludni.

1 megjegyzés:

  1. De aranyos a Máté,hogy így segít neked! Te pedig nagyon ügyi vagy.. így lépegetsz a bevásárló kosár után. :)
    ÉN is mamáztam tegnap egész nap, nagyon élveztem. És mondtam is mamának,hogy "mama" :)
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés