2009. december 25., péntek

DECEMBER 24.




Miután haza értünk szépen átöltöztünk majd megszólalt a kiscsengő, ami azt jelentette, hogy bemehetünk a szobába és megnézhetjük a karácsonyfát és az ajándékokat. a Karácsonyfa nagyon tetszett, de aztán mikor láttam, hogy a Máté mit csinál a dobozokkal én is követtem példáját és széttépkedtem a csomagolópapírt. Kaptam puha, szilikon kockákat, egy kisbabát és egy babaágyat. A Máté egy duplo tűzoltó autót, állatos fa kockát, ami igazi nagy fiúknak való, mert 25 darabos és egy olyan játékot ahol a foglalkozásokat kell összepárosítni az emberekkel. Egész este játszott a Máté a játékokkal, én meg nyügiztem! Itt voltak nálunk a Fehér Papáék is, a Mamáék is és a Máté Keriapuja is! Sokan voltunk és jó hangulat volt. Ettünk, ittunk finomakat és beszélgettek a felnőttek sokat. Minden gondot és bajt elfeledtek és csak a Karácsonyról és szeretetről szólt ez az este! Én 8-kor elmentem aludni, de a Máté fent volt este 10-ig! Majd éjfélkor felébredtem és bár Anya bebújt mellém az ágyba hajnal 3-ig bizony én nem aludtam el! Anya nem is értette a dolgot és kellőképpen jól fel is bosszantotta magát. Majd hajnali fél 4-kor az utolsó vendég is haza ment, mert hogy időközben még 3-an csatlakoztak. Anyáék 4 -kor hulla fáradtan zuhantak az ágyba, és hagytuk őket fél 8-ig aludni!!!

1 megjegyzés:

  1. Micsoda kis bulit csaptatok karácsony napján! :D De jó! És sok szép ajándékot is kaptatok. Nálunk is vannak néha furcsa történések, mint nálatok ez az éjszakai nem alvás.. de megfejteni az okát nem mindig sikerül. Nagyon csinike voltál a rucidban Anna, és Máté is olyan volt mint egy igazi nagy legény!! :D
    Kellemes karácsonyt továbbra is nektek! Biztos a hátralévő napok is vidáman és önfeledten telnek majd!
    Puszi
    Maja, Kristóf és Szilvi

    VálaszTörlés