2009. december 30., szerda

Karácsony utáni napok


December 27- én Ismét vendégség volt, de most megint nálunk. A Dédimama testvére és férje jöttek át hozzánk. Kaptunk ismét szép ajándékokat. A Máté egy könyvet és DVD-t, én pedig a babaágyamba paplant, párnát és egy DVD-t én is. Ettünk vacsit és utána Anya készített nagyon finom tiramisut. Jót játszottunk és beszélgettek Anyáék. Majd miután elmentek a vendégek jöttek a szomszédok és velük is jót játszottunk. Nekem 8-kor véget ért a nap, mert már álmos voltam, de a Máté fent maradhatott még.

December 28-án délelőtt itthon voltunk, délután pedig átmentünk a Szilviékhez. Ott is volt a Jézuska és hozott a Máténak egy rendőrautót, nekem pedig egy készségfejlesztő játékot. Volt sok finomság is amiből jól beettünk, mert itthon az ebéd kimaradt! Este az alvás elég nehezen ment, de aztán szerencsésen reggel 7-ig kitartott!

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű nagylány vagy! (Álmos itt hajtogatja, hogy CSINNI BABA! ;)) )

    Itt az Újév, új jót hozzon,
    Régi jónktól meg ne fosszon.
    Hogyha új jót nem is hozhat,
    Vigye el a régi rosszat!

    BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!

    VálaszTörlés