2009. december 11., péntek

Héten történt.....


Hétfőn délután a Dédimamáék jöttek el hozzánk, mert ott is járt a Télapó és elhozták nekünk a csomagot. Volt benne csoki, mandarin! Ezt a csomagocskát is kitettük az ablakba. Kicsit mindent odébb toltunk, hogy még legyen egy kevéske hely. Tényleg annyi a csomag, hogy éppen elfér az ablakba!

Kedden nem történt semmi extra. Ment minden a szokásos rendben!

Szerdán délelőtt csavarogtunk egy nagyot Anyával. Elintéztünk ezt-azt, és nézelődtünk, fájdítottuk egy kicsit a szívünket Karácsonyra. Az idei karácsony nem lesz túl jó, mert Anyáék azt mondják, nem fogja tudni elhozni a Jézuska nekünk azt amit igazán szeretnénk, de azért próbálkozik nagyon-nagyon!!!! Egyébként szerencsés a „mi” Jézuskánk, mert akármit hoz mi nagyon hálás gyerekek vagyunk. De tényleg, a Máté mindennek tud örülni és ez nagyon jó!!! Én meg még kicsi vagyok és azért!!!! Szóval szerintem nem is lesz olyan rossz a Karácsony. Anyának egyébként ez a kedvenc ünnepe. Azt mondja az egész évben ez a legszebb nap. Mikor megállunk a gyönyörűen feldíszített fa alatt, majd mindenki kibontogatja az ajándékot. Aztán neki ülünk a finom vacsorának és hajnalig csak beszélgetnek, nevetgélnek, és minden rosszat elfelednek! A legfontosabb, hogy együtt legyünk!

Csütörtökön reggel ovi után messzi útra indultunk egy játékért, majd elmentünk az Ikeába ahol találkoztunk a Kerianyuval. Ott szépen megebédeltünk, én játszottam, míg anyáék beszélgettek aztán elindultunk hazafelé. Anya rémálma bekövetkezett elaludtam a villamoson. Amit azért nem szeretett volna, mert ez a déli alvásom volt és nem szerette volna, ha az csak 20 percre sikeredik. De Anya ügyi és megoldotta. Nagykabátba, táskával a hátán bemászott a szobába, szépen kihámozott a sapi-sál-kabátból, levette a csizmám, betakargatott és gyönyörűen aludtam 1,5 órát! Délután Apával voltam, mert Anya és Máté hittanórára mentek. Aztán lementünk a fodrászhoz, ahol kaptunk sok dicséretet, hogy milyen édesek vagyunk, hogy hasonlítunk és milyen jó testvérek vagyunk.

Pénteken délelőtt Anya (míg én szundiztam) gulyáslevest főzött holnapra, mert hétvégén ismét dolgozik. Délután az alvásunk elmaradt a Mátéval, mert csak forgolódtunk az ágyba és Anya 20 perc után úgy döntött (életében először), hogy akkor ez ma elmarad és irány pelenkát és fenyőfát venni. Délután persze mind a ketten hoztuk a formánkat! A Máté nagyon szófogadatlan volt én pedig 6 körül elég nyügi. Anya fél 7-kor meg vacsiztatott minket, majd mentünk fürdeni és fél 8-kor már szépen aludtunk mind a ketten!

2 megjegyzés:

  1. Na hát igen.. Ilyen napok Kristóffal is előfordulnak,hogy a déli alvás nem sikeredik. Szerencse, hogy most már 4 évesen annyira nem viseli meg.. de azért a hisztik neki is gyakoribbak olyankor..
    Reméljük ezen a hétvégén nem fogsz anya után sírni és nagyon kellemes napokat töltötök majd apával el. A karácsony pedig biztosan csodás lesz, hiszen anya meg apa mindent megtesznek annak érdekében hogy az legyen! A mi anyunknak is ez a kedvenc ünnepe. Olyan szép, békés és meghitt ünnep. Reméljük mi is hogy sikerül azzá varázsolni.
    Puszi
    Kristóf és Maja

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok Skacok!
    Nagyon klassz tesók vagytok! Szuperek a fotóitok!!!! Szabolcs üzeni Annának, hogy egyszerűen tüneményes!
    Képzeljétek, én is indítottam blogot a babaszobán. (Szabolcs tesóm után szabadon...) Olvastuk, hogy Ti ott abbahagytátok, de ez az új blog is nagyon szuper!!!!!!! Lehet, hogy nekem is itt kellene próbálkoznom?
    puszi, Gergő

    VálaszTörlés