2010. január 11., hétfő

15 hónapos


Nagyon ügyesen megyek, sőt már futni is tudok!!!!
A lépcsőn is szépen felmegyek, ha fogják az egyik kezem.
Pár kockából tornyot tudok építeni.
Anya próbál pohárból itatni, de néha szeretem néha nem.
Villával szépen meg tudom enni pl. a virslit és a kanalat is egyre ügyesebben használom.
A tükörben egyértelműen felismerem magam
Egyre határozottabban fejezem ki a kívánságaimat.
Előfordul, hogy kisebb-nagyobb dührohamot kapok, ha valami nem az elképzeléseim szerint történik.
Mátét megpróbálom mindenben, amiben csak lehet utánozni
Pl. a kádban bevizezi a pocakját, térdelve tolom magam előtt a kisautókat és közben mondom, hogy „brrrrrrr”
Ha pl. Anya szól, hogy kész a vacsi én vagyok az első, aki megjelenik, és ha a többiek nincsenek ott, akkor bemegyek a szobába és kiabálok nekik, hogy jöjjenek
Ha valamit mutatni szeretnék, akkor megfogom, az ujját Apának, anyának vagy éppen akinek mutogatni szeretnék valamit és oda vezetem aztán elkezdek magyarázni, nagyon lelkesen és összefüggően, (kár hogy nem értünk belőle egy kukkot sem!)
A Mátét „TÁ” – nak hívom!!!!
És nagy ritkán „ANY” az Anya
A kutyát, kacsát felismerem könyvből, plakáton, utcán, bárhol.
Ha szólnak, hogy megyünk, már veszem is elő a csizmát a cipős szekrényből.
Az ovi kapuját már messziről megismerem és a termet is könnyedén megtalálom.
Van mikor már a folyóson kiabálom, hogy „ TÁ-TÁ….”
Az óvó néniket, dadus nénit ismerem, míg Máté öltözik, én mindig bent játszom a terembe
Utasításokat megértem és legtöbbször meg is teszem, kivéve, ha valamire azt mondják, hogy NEM, na, akkor sírva fakadok vagy csak azért is megteszem.
Szeretek pakolni, autózni, építeni, és a legnagyobb szerelmem Emma baba és a firkálás!
78 centi magas és 9 kiló vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki, édes kislány vagy, és okos is! :-))) Már alig várjuk a jövő hét pénteket, hogy megismerhessünk! :-)))) Boldog hófordulót!
    puszi, Gergő baba, Szabolcs, Ibolya

    VálaszTörlés