2010. január 3., vasárnap

Szilveszter

Szilveszterezni készülök!!!

A NAGY csapat!!!!

December 30-án itthon voltunk, de nem unatkoztunk, mert délután a Giniék jöttek el meglátogatni minket. Régen láttuk már őket és már nagyon hiányoztak. Mi gyerekek jót játszottunk (vita nélkül!!!), anyáink pedig beszélgettek egy kicsit. Ettünk, ittunk jót mulattunk…. majd elindultak hazafelé.

December 31-én már reggel be volt sózva a Máté, hogy mikor érkeznek meg a Bencusék akik nálunk töltik ismét (tavaly is itt voltak) a szilvesztert. Sajnos Anya elkeserítette, hogy csak délután jönnek alvás után, de addig is legyen jó. Próbáltunk szépen eljátszani, de nem mindig sikerült, míg Anya próbálta rendbe tenni a lakást Apával. Majd mikor felébredtünk a délutáni alvásból Apa már nem is volt otthon, mert elment a Szilviékért. A délután és az este sok-sok játékkal, nevetéssel telet és mi is sokáig fent maradhattunk. A Mátéék 11-kor mentek aludni, én pedig fél 10-kor kerültem ágyba. Addig jöttem-mentem, falatoztam és nyügi!!!!! nélkül el voltam. Anyáék éjfélkor koccintottak, meghallgatták a sok tűzijátékot és petárdát majd egy kis beszélgetés után 3 felé ők is nyugovóra tértek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése