2010. január 4., hétfő

Hétvége

Most ez a nagy sláger nálam! Ha tehetném egész nap a lovacskán ülnék!!!

Máté jókedvűen szilvszterezik!!!

Szombaton ebédre elmentünk a Fehér Papáékhoz. Anyáék beszélgettek, mi pedig jól eljátszottunk. Olyan jók voltunk, hogy Anyáéknak semmi dolguk nem volt velünk. A Máté a Petrával én pedig a kutyusukkal (pekingi pincsi) játszottam, kergetőztem és persze tömtem hamival. Majd átmentünk a Máté Keriapujához ahol már nem volt olyan szuper, mert hát ott kevés a játék és én sem voltam már a toppon. Anya elaltatott, de 1 órájába került és cserébe csak 45 percet aludtam. Majd megvacsiztam a Mátéval aztán elindultunk hazafelé. Az este nem volt zökkenőmentes, mert a pancsi után elég nehezen sikerült elaludnom, majdnem 9 volt mire lecsuktam kis szemem.

Vasárnap reggel Apa és Máté elmentek csavarogni, mi meg itthon maradtunk Anyával pakolni és vártuk a Mamát. Délelőtt sikerült a Mamával játszanom, ami nagy szó, mert a Máté mindig „kitúr” a közös játékból. Ebéd után aludtunk egy nagyot aztán délután folytatódott a játék. Szerencsére a Mama késő délutánig maradt, így tudtunk vele sokat játszani. Miután elment, felmentünk a szomszédba Apa kollégájához és a családjához ahol 2 nagylány van (13 évesek) és velük is játszottunk. Majd hazamentünk vacsizni, pancsizni, hajat mosni. Majd újabb hiszti, kijárkálás a szobából következett és a vége az lett, hogy megint majdnem 9 óra volt mire elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Mi történt a jó alvókáddal drága Anna baba?? :o Nálunk egyenlőre Kristófnak vannak ilyenjei, tegnap is 9 volt mire befejezte a lemászkálást meg a találgatást és elaludt végre.. De a napotok csupa játékkal és mozgalmasan telt. :) Az a kutyus nagyon aranyos lehet, biztos én is megdögönyözném. :)
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés
  2. Szia Anna! Nagyon klassz a lovacskád! Ezzel még Szabi is szívesen játszana, pedig ő már nagyfiú. A fejpántod is csúcs! Látjuk, hogy Máténak jó szilvesztere volt, csak úgy sugárzik róla a jókedv! :-))))puszi, Gergő baba

    VálaszTörlés