2010. január 11., hétfő

Péntek és hétvége

Az én szerelmetes EMMA babám!!!!

Pénteken reggel elvittük a Mátét az oviba, majd közértbe mentünk. Aztán én reggeliztem és mentem aludni. Addig Anya neki esett a konyhának. Karácsony előtt nem takarította ki, mert azt mondja felesleges, olyankor úgy is sokat sürgünk – forgunk ott. Így most lelki erőt vett és mindent lemosott, lesikált, rendbe rakott. Mire felkeltem már jó nagy kupi, rumli volt, amit élveztem nagyon! Majd jöttem – mentem és játszottam. Ebéd után, ami péntekenként fél 12-kor van elmentünk a Mátéért (péntekenként délbe jön haza) majd játszottunk egy kicsit apával aztán negyed 2-kor mikor Apa dolgozni indult mi aludni tértünk. Anya folytatta a konyhát és csak este 6-kor jött ki onnan, mert addigra lett kész. Játékra már nem volt ereje, de beült hozzánk, a kisszobába és nézte, ahogy szépen eljátszunk. Aztán jött a vacsi, ami fincsi tejbegríz volt. Utána pancsoltunk egy nagyot aztán mentünk aludni.

Szombaton Apát nélkülöznünk kellett, mert ma is dolgozik. Mi pedig nem tudtunk sehova menni, mert egész nap esett a buta eső! Így itthon játszottunk, mesét néztünk és Anya olvasott is nekünk. A Máté kérésére még goffrit is sütött nekünk. A vacsi elmaradt, mert „begoffriztunk „és mert a tesókám nem érezte magát túl jól. Már reggel köhécselt egy kicsit és nem nagyon csinált semmit csak feküdt és pihizet. Reméljük, nem dönti le a lábáról valami takonykor. Így a fürdés előrébb lett hozva fél 7 –re és utána meghallgattuk Anya kis vakondos meséjét és negyed 8-kor már mind a ketten aludtunk. Anya kíváncsian várja reggel mikor fogunk felkelni a korai fekvés miatt!

Vasárnap reggel a szokott időben fél 7-kor keltünk mind a ketten. Reggeli és egy kis játék után 9-kor lefeküdtem aludni Apával. Míg mi aludtunk Anyáék elmentek a templomba. A Máténak már hiányzott a hittan társa a Lehel és szeretett volna vele játszani. Itt a mi templomunkba az szokott lenni, hogy kb. 20 perc után mikor az igehirdetés következne, a gyerekek átmennek egy nénivel a parókiára és ott játszanak, majd az utolsó imádságra visszajönnek. A Máté azt az időt, amit a templomba kellett tölteni szépen, csendben végig ülte. Templom után bevásároltak, mert, hogy Apa ma délután kalácsot fog sütni! Majd következett az ebéd és egy kis mesenézés, mert én elég sokáig aludtam, így a déli alvás át lett téve 2 órára. Máté 1 óra után felkelt, de én 4-kor keltem csak. Alvás után felmentünk Apa kollégájához ahol van két aranyos nagylány (13 évesek) és velük játszottunk, míg Apáék felszerelték a falra a darts táblát. Majd otthon vacsira ettünk virsli, kalácsot. Majd pancsi és alvás, ami nekem elég nehezen ment, mert majd 45 percet forgolódtam és kijárkáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése