2010. január 13., szerda

Bátyókám itthon


A héten a bátyókám sajnos nem tud oviba menni, mert beteg. Csúnyán köhög és minden estére majd éjjel ismét felmegy a láza. Anya adja neki a nurofen-t és a homeopátiás oscillococcinum-ot, de egyelőre nincs sok változás. Hagyma teát is főzött Anya és most ettől várjuk a köhögésre a javulást. Szerencsére a Máténak ízlik, így minden gond nélkül megissza. Nagyon szeretne már oviba menni, hiszen már 1 hónapja nem látta a Ginit és hiányzik neki. Sokat emlegeti és mondta, hogy már meg szeretne gyógyulni, hogy tudjon vele játszani.

A Máté egyébként nagyon jó beteg! Amit Anya mond, neki azt megteszi, hisz ettől várja a javulást ő is. Egyik délután mikor belázasodott mondta Anya, hogy ne ugráljon, hanem hozza ki a párnáját és takaróját a nappaliba és feküdjön le és itt tévézzen. Egy szó nélkül ment és tette a dolgát. Persze párszor megkérdezte, hogy mikor kelhet fel, mert már játszani szeretne velem, de feküdt, míg a lázcsillapító le nem vitte a lázát. Addig én bátyókámhoz másztam és lefeküdtem én is és néztük a tévét együtt! Anya csak mosolygott, hogy milyen édesek és elválaszthatatlanok vagyunk.

Élvezzük, hogy Apa korán jön haza, hiszen a héten délelőttös és már negyed 3-ra mire mi fent vagyunk, mindig itthon van. Kerianyu is a héten nálunk alszik, így vele is miden délután tudunk játszani. Közös vacsikat csinálunk, ami mindig nagyon mókásra és vidámra sikeredik.

Mivel a Máté estére már mindig elég vacakul van, így fél 8 körül már mind ketten fekszünk az ágyba és próbálunk Álomország kapujához közelíteni. Ami néha elég gyorsan, néha pedig kínszenvedéssel sikerül nekem. Máté általában pár perc múlva már alszik is.

2 megjegyzés:

  1. Szegény Máté! Gyógyulj meg gyorsan! Nem is jó lázasnak lenni, na meg a köhögés.. :s én meg még mindig hányok is amikor köhögök.. :( Nekem a stodál is szokott segíteni,meg anya a homeopátiás könyvéből szokott ilyenkor bogyókat keresni nekem. Van néhány ami beválik. Reméljük Anna te nem leszel beteg, Máté pedig jövő héten már vidáman mehet oviba!
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást kívánunk Máténak! Küldünk sok gyógypuszit, az is biztosan segít! Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés