2010. január 20., szerda

Most Én betegeskedem


Segítünk Anyának bevásárolni!!!

A héten megint nem sok minden fog történni velünk, mert most meg én lettem beteg. Vasárnap éjjel belázasodtam, így hétfőn lementünk a dr. nénihez, aki egyből antibiotikumot írt nekem fel, hogy ne, hogy én is 4 napig lázas legyek, mint szegény tesó. Ami használt is, mert már hétfő éjjel nem is lázasodtam be és reggel fél 8-ig aludtam egy huzamba. A kedvem változó, hol nyűgős vagyok (de akkor nagyon!!!), hol gyönyörűen eljátszom akár egyedül akár Anyával vagy Mátéval. Apa a héten éjszakás, így délutánonként itthon van velünk, délelőtt pedig pihen, míg mi csendben eljátszunk. Anya délelőttönként bent ül a szobába és játszik velünk, így biztosítja Apának a nyugalmat és csendet. Csütörtökön megyünk vissza a dr. nénihez kontrollra és a 15 hós oltásom is akkor lenne esedékes, reméljük, megkapom, és nem kell eltolni máskorra. Péntekre pedig nagyon bízunk benne, hogy mindenki megjavul, mert babalátogatóba megyünk Szabiékhoz. Majd csütörtökön még írunk Szabi Anyukájának, hogy mi legyen.

A Máté viselkedése sokat változott, nem tudni minek köszönhető, de Anya örül. Szinte alig kell rászólni és már kevesebbet beszél vissza és a „cajjogás” is kezd abba maradni. Szerdán már mehetett volna oviba, de mivel Anya találkozott 1-2 szülővel és ők azt mondták nagyon kevés a gyerek bent és azok közül is vannak, betegek ezért inkább a héten még itthon marad ne, hogy megint visszabetegedjen. Hétfőn aztán makkegészségesen mehet az oviba!

1 megjegyzés:

  1. Tündériek vagytok és nagyon ügyesek, hogy segítetek anyának bevásárolni, cipekedni! Jobbulást kívánunk az egész Családnak! puszi, Gergő baba és Ibolya

    VálaszTörlés