2010. január 7., csütörtök

Jövés-menés után egy kis nyugi


Hétfőn délelőtt itthon tettünk-vettünk anyával, míg Máté oviba volt. Délután elmentünk az Auchanba, mert az oviba most már kötelező tornaórára a fehér zokni, fehér póló. Nekünk meg nincs otthon. Világos rövidnadrág és tornacipő az viszont van, tehát fél siker! Majd hazajöttünk, játszottunk, megvacsiztunk, pancsiztunk és mentem aludni, a Máté még nézhetett mesét.

Anya visszaállt a régi rendre és ez bevált ismét! Este 7-kor vacsi, majd fürdés és fél 8-kor megyek aludni! Ez azért jó, mert ha még forgolódom, nyüglődöm is egy kicsit akkor is 8-ra mindig alszom. A Máté fél 8-8-ig mesét néz, aztán ő is jön aludni. Most teljesen rákattant bátyókám a Mr. Bean-re (minimax) ezt nézi minden este.

Kedden hosszú délelőttünk volt. elvittük Mátét az oviba, majd elmentünk az Avon dolgainkért, majd el a Pólusba az eleműhöz, aztán haza. Egy gyors ebéd után be is dobtam a szundit és csak 2 óra múlva botorkáltam ki a szobámból. Délután elmentünk a Mátéért, majd villamosra és metróra ültünk és irány az Ikea (anya vett nekem egy nacit a tesz-veszen és ott vettük át). Hazafelé még beugrottunk a Máté Keriapujának az új munkahelyére majd mentünk haza. Vacsi és pancsi fért már csak bele az időbe, mert olyan késő volt. Aztán szépen elindultunk Álomország felé mind a ketten a Mátéval!

Szerdán és csütörtökön nyugis napunk volt. Itthon voltunk egész nap! Leszámítva, hogy vittük hoztuk a Mátét az oviba SZÁNKÓVAL! Csuda klassz dolog én szeretem! Ma egyébként a Dédiék jönnek majd hozzánk látogatóba!

2 megjegyzés:

  1. Na ma én is kipróbáltam a szánkót. Az elején még vigyorogtam is, tetszett.. de a 3. menet után a kertben már nyafogtam, elég volt az ülésből. :d De a hó tetszett, nagy szemekkel néztem ahogy esik. Aranyosak vagytok a szánkón! És milyen jó,hogy anya megtalálta a megoldást erre az esti elalvásra. Hiába , a régi bevált dolgok, igaz? :)
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés
  2. Szuper lehetett szánkóval oviba menni!
    Mi is nagyon szeretjük a nyugis napokat, az ember szusszanhat egy kicsit az ünnepi nyüzsgés után! :-))) puszi, Gergő baba és Ibolya

    VálaszTörlés