2010. május 5., szerda

Anyáknapja

Minden gyerek lerajzolta Anyukáját, Ime a mi anyukánk :)

Anyáknapi ajándék!

Megkérdezték a gyerekeket, hogy miért szeretik az Anyukájuk, a Máté ezt mondta: " mert néha csinál olyan hamit amit megkérek, tejbegrizt, tejberizst"

Velem voltál örömömben,
velem voltál bajban,
velem voltál, ha sírtam,
velem, ha kacagtam.
Meséltél és meséltél
igazakat, szépet,
kívántam, hogy a meséd
sose érjen véget.
Mit adtam én cserébe?
Te azt sose kérted,
de talán a két szemem
elárulta néked.

(Sok-sok versikét mondott a Máté az anyák napi műsoron, de Anyának ez a kedvence, mind közül!)

3 megjegyzés:

  1. De aranyosan megfogalmazta Máté, hogy mit szeret benned. :) (mintha csak Hannát hallanám)
    Anna napról-napra szebb, remélem, már kiheverte a kórházat és visszatért az étvágya...

    További szép májust Nektek!
    Bori

    VálaszTörlés
  2. Csodaszépek ezek az anyáknapi ajándékok! De, a legszebb lehetett a szívből elmondott vers! :-)))) puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés
  3. Olyan megható ez az ünnep, én mióta anya lettem ezt szeretem a legjobban! :) És nagyon várom már a jövő csütörtököt,mert nálunk akkor lesz az oviban az anyáknapja. :)
    Puszi nektek!
    Szilvi

    VálaszTörlés