2010. május 13., csütörtök

Hétvége

Szombaton vendégeink voltak! Átjött hozzánk a Máté Keripuja és a huga a barátjával. Ettünk fincsi bolognait majd délután játszottunk illetve néha-néha hagytuk a felnőtteket is egy kicsit beszélgetni. A késő délután már nem telt a legjobban, mert nekem is elkezdett csipásodni a szemem és elég nyűgős voltam. Estére be is lázasodtam és jól be is dagadt a szemem és csúnya piros lett. A Máté ment a szomszédba mi pedig este 8-kor az ügyeletre Anyáékkal. Majd egy órát vártunk, mert annyian voltak előttünk és a hab a tortán az, hogy egy olyan kislánnyal játszottam végig, akiről utólag kiderült, hogy bárányhimlős. Most Anya figyeli és várja a pici pöttyöket! Szerencsére nincs nagy baj, nekem is kötőhártyám van, mint a tesónak hét elején. De a dr. néni nem tudta megmondani, hogy mitől dagad be a szemem. Az éjszak nem telt túl jól, mert 2-3 óránként felébredtem.

Vasárnap itthon voltunk. Játszottunk, pihentünk és sürgött forgott körülöttem a család, hogy ne nyűgizzek hanem nyugi legyen!

1 megjegyzés:

  1. Jaj te szegény! :( És még ez a bárányhimlő is... :s Vigyázzatok magatokra!!
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés