2010. május 2., vasárnap

Medvepark



Szombaton délelőtt itthon voltunk. Anya próbált takarítgatni, mi pedig játszani, de nem sok sikerrel ment a dolog. Mi vitatkoztunk és visítottunk, kiabáltunk és Anya ezt elég nehezen viseli, így a vége az lett, hogy ő is kiabált velünk és még büntetést is be lett ígérve. Ebéd és alvás után azért egy szupi kis program várt ránk. Veresegyházára mentünk a medve parkba! Én tavaly már jártam ott, de még kicsi voltam és nem láttam az egészből semmit. Most viszont!!!!! Még macikat is etettem finom mézzel és szépen sétáltam szinte végig. Nagyon sok állatkát látunk, egyik jobban tetszett, mint a másik. Láttunk lovakat, kutyákat, macikat, farkasokat, őzeket, gólyákat és 1-2 hetes farkas kölyköket is! Majd játszottunk egyet a játszótéren, vonatoztunk aztán indultunk haza. Otthon a szokásos esti dolgok után mentünk aludni.

Vasárnap délelőtt itthon voltunk ismét. Délután viszont elmentünk és felköszöntöttük a Mamát és a Dédimamát. Vittünk nekik orgonát és festettünk nekik szép képeket. Volt finom rántott húsi és lekváros bukta. Este otthon még maradt idő egy kis játékra aztán ismét vacsi, pancsi stb. és alvás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése