2010. május 25., kedd

Hosszú hétvége


Pénteken reggel elvittük a Máté az oviba, majd vásároltunk és tettünk-vettünk itthon. Majd elindultunk az oviba, mert a Mátét ma ebéd után hoztuk haza. Hogy az ebédből én se maradjak ki beültem a terembe és én is kértem tányért, poharat és természetesen ebédet is. Kaptam üres tésztát aztán mikor megkérdezték a gyerekeket ki kér még repetának szószt én voltam az első aki cincogi hangon megszólaltam, hogy „Én”. Volt nagy mosolygás! Aztán jött a süti is és feltettem én is a kezem, ahogy a többiek, hogy bizony én is kérnék. Kaptam is finom pudingos sütit! Majd megtöröltem a szám, kivittem a poharam és mentem Anyához. Az ovo néni azt mondta, ha nem lennék pelusos akkor simán mehetnék oviba is! Anya nagyon büszke volt rám!

Szombaton délelőtt a Duna plazaba mentünk Süsü a sárkányra! Nagyon tetszett nekünk a díszlet és az előadás is, bár én a végén már elég sokat ficánkoltam. Sok barátunk is ott volt, akik próbáltak engem lekötni a végén, de nekem nem volt jó csak azt hajtogattam, hogy „Apa, Apa, Apa…” mert, hogy ő is eljött csak körbenézelődött, míg ment az előadás! Majd mentünk haza ebédelni és aludni. A délután játékkal telt és sajnos Anya nélkül, mert dolgozni ment és csak vasárnap reggel ért haza.

Vasárnap reggel nagy volt az öröm mikor Anya hazaért, és sajnos nem is tudott szegény pihenni, mert mi nem igazán hagytuk őt. Sírtunk mikor Apa becsukta az ajtót, hogy aludjon. Így Anya megpróbált ébren maradni délig és akkor velünk együtt lefeküdt egy kicsit. 2 órát sikerült is pihenni, aztán mentünk vendégségbe. Este aztán 8 óra is elmúlt mikor haza értünk így csak gyorsan átöltöztünk és mentünk aludni. kilenc óra se volt és már Anya is aludt!

Hétfőn délelőtt itthon voltunk. Délután pedig a Bencusékhoz mentünk át játszani. Este vacsi, pancsi, hajmosás és egy mese után aludni mentünk.
Gyorsan és eseménydúsan telt a hosszúhétvégénk!

2 megjegyzés:

  1. Szia Móni! Nahát! Új munkahely? Reméljük, hogy jó helyet találtál és beválik! Sok szerencsét hozzá! A Süsü a sárkány biztosan nagyon klassz volt!:-)))) puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Örülünk, hogy így bejött nektek a Süsü előadás. Az előadás valószínűleg Kristófnak is tetszett volna, de nekünk máshogy alakult a szombati napunk, így csak vasárnap tudtunk elkukkantani arra. De a díszletek nagyon bejöttek nekünk is. :) Viszont akkor anyát nem nagoyn hagytátok a hétvégén pihenni... szegényke! Nektek viszont sok jó programban volt részetek! :D Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés