2010. augusztus 13., péntek

Imádom a vizet

Szerdán délelőtt elmentünk egy nénihez, aki nagyon olcsón árulja a zoknikat és vettünk apának és a Tomikának egy pár darabot. Nekünk nem kellett, mert sok van. Főleg nekem, mert én a Ginitől is kapom a sok ruhát. Majd hazafelé bevásároltunk és mentünk is ebédelni, aludni. Anya addig főzött és mosott. Délután visszavittük az Áginak a Tiszakécskei ház kulcsát, majd mentünk a játszótérre és ott voltunk estig. 7-re mentünk haza, mert akkor már vacsi idő volt. Majd, pancsi és mese után aludni mentünk. Anya pedig ezután lelépett, mert találkozót a Gini anyukájával, a Katival és cseverésztek egy kicsit.




Csütörtökön a nagy meleg elől egészen a Római strandig menekültünk és ott voltunk reggel 9-től este fél 6-ig. Ott voltak a Liniék is a szomszédból és Máténak 2 ovis társa is ott volt a családjával. Nagyon jól éreztük magunkat. Máté a nagy csúszdán csúszkált, ami elég gyors is volt és a víz sem volt túl meleg, de ez nem zavarta őt. Én pedig elkezdtem megkedvelni a vizet. Eddig mindig arról írtunk, hogy nem mentem még a közelébe sem. Most viszont bemerészkedtem a vízbe. Nagyon élveztem. Vittem a locsoló kannám, néha a labdám is. Az úszógumit nem igazán szeretem, de néha úgy is bementem. Anya majd legközelebb megpróbálja a karúszót. Élveztem a vizet és Anya is nagyon örült, hogy végre nem kell mindig a medence szélén ülnie. A nagy medencébe nem akartam bemenni, de a kicsit imádtam Még csúszdáztam is a kicsibe úszógumi nélkül. Szépen sorba álltam, felmásztam, lecsücsültem és már csúsztam is Anya karjaiba. Hazafelé Máté már nagyon fáradt volt, majdnem elaludt. Én jobban bírtam, mert a strandon sikerült aludnom majdnem 1,5 órát. Otthon aztán fél 8-kor már aludtunk mind a ketten, mert úgy elfáradtunk ezen a szuper napon.

1 megjegyzés:

  1. Jaj de jó kis strandolós napotok volt! És milyen jó hogy a strandon is tudtál aludni. Anya nálam ezt nem merte megkockáztatni. Így mi eddig mindig csak fél napokat töltöttünk ott. De majd jövőre! :)
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés