2010. augusztus 27., péntek

Mamázós hét





Hétfőn délelőtt elmentünk az oviba befizetni az ebédet, majd utána átmentünk a bölcsibe is. Ott megismerkedtem a gondozó nénivel (Zsuzsi néni) aki nagy örömmel fogadott és azt mondta sok szeretette vár engem szeptember 6-án. A jelem, mint azt az előbbi bejegyzésben láthattátok katica lesz (Anya választotta) aminek nagyon örültem. Majd haza mentünk ebédelni és aludni. Délután pedig a játszótéren voltunk Esztiékkel, de előtte még fagyiztunk egyet. Csak vacsorára értünk haza, mint Apa.

Kedden reggel a Mamával találkoztunk. Elintéztünk pár dolgot majd haza mentünk ebédelni és aludni. Mama 3 napot nálunk tölt, mert szabadságon van. Délután vásárlás volt a program. Elmentünk az Auchanba és megvettük, ami az oviba- bölcsibe kell (WC papír, zsepi stb.). Kaptunk pólókat is, Máté tornacipőt, benti cipőt. Otthon aztán kipakoltunk és megcsináltuk a vacsit.

Szerdán délelőtt Mama fodrászhoz ment, majd sétáltunk és már megint eljött a dél, így mentünk haza aludni. A délután állatkert látogatás bátyókám miatt elmaradt, mert sírva ébredt, hogy nagyon fáj a lába és nem bír ráállni. És tényleg a jobb lába be volt dagadva. így a program az lett, hogy mi maradtunk itthon Mamával, míg anya és Máté a Madarászba mentek be. Szerencsére a röntgen nem mutatott sem törést, sem repedést. A dr. bácsi azt mondta borogassuk, jegeljük. A délután itthon telt el, játékkal, gyümölcsevéssel és sok-sok meseolvasással / hallgatással.

Csütörtökön reggel Máté úgy ébredt, mintha nem történt volna tegnap semmi. A lába nem fájt, így felkerekedtünk és elindultunk az állatkertbe. Reggel fél 10-kr már bent is voltunk! Fantasztikus élményben volt részünk. Láttunk fóka show-t, gorillaetetést, ültünk kiskocsiba és azzal jártuk végig az állatkertet, játszótéren is voltunk, sokat szaladgáltunk és nevettünk. Rácsodálkoztunk az elefánt és a zsiráf nagyságára. Bementünk az állatsimogatóba is, de hamar kijöttünk, mert a kecskék (szó szerint) majd fellöktek minket. Végül az ajándékboltba kötöttünk ki ahol Máté egy kígyót választott (borzalmasan csúnya!!!!), én pedig egy kismajmot. Az állatkertből délután 14-kor jöttünk ki. Mikor felültünk a villamosra én 1 percen belül már el is aludtam és hazáig fel sem ébredtem (30perc). A ház előtt megébredtem és otthon már nem is akartam aludni. Így összepakolt anya és elindultunk Zsoltihoz (Máté Keriapu), mert Máté ott fog aludni. Mama is velünk jött, mert ő meg hazament (vége tért a vakációja).

2 megjegyzés:

  1. Jó kis mamizós hetetek volt és szuper programokon vettetek részt! :-))))
    De jó, hogy Máté jobban van! :-))))

    puszi, Gergő baba, Szabi,Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Az állatkert egy csuda klassz hely! NEkünk a vadaspark tetszett nagyon. De ha az időjárás kegyes lesz hozzánk, akkor lehet hogy idén még az állatkertbe is bejutunk egy hétvégén. Jó lehetett a mamával tölteni a napokat. Kristóf is most mamázik!
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés