2009. október 13., kedd

1 éves nagylány lettem


Magabiztosan állok és megyek
Szeptember 2-án megtettem az első önálló lépést, aztán volt 2 hét szünet és azóta már csak két lábon közlekedem
Egyre önállóbb vagyok és ezt ki is harcolom, még akkor is, ha jól jönne a szülői segítség, ÉN akkor is magam akarom megpróbálni, ha nem megy, akkor hisztizésbe kezdek, és már jön is a segítség
Kanállal próbálok enni és pohárból is egyre szebben iszom
A tányérra elém rakott ételfalatkákat nagy örömmel elmajszolom
Mindent ki- és bepakolok, ha Anya szól, hogy pakolni kell, megyek és segítek én is
A játékokat dobálom, de már kezdem megtanulni, hogy mindent nem szabad csak a labdát, tetszik, ha visszagurítják
Amivel lehet, dobolok, és tárgyakat is ütögetek egymáshoz, az asztalon is szeretem a tenyerem ütögetni
Ha meghallom, hogy zene szól, tátott szájjal állok és hallgatom
Ügyesen tapsolok, puszit dobok és integetek
Mindent, amit elérek elveszek és megnézek
Krétával, ceruzával vonalakat rajzolok
Szépen lapozgatom a könyveket, a puhalaput főként
Idegenekkel óvatosan teremtek kapcsolatot, inkább Anya kezéből szemlélődöm, aztán ha jól megnéztem lekéredzkedek és megnézem közelebbről is
Kanapéra, fotelba bemászok és ügyesen tolatva ki is jövök
Ha valamit szeretnék, akkor rámutatok
Ha megkérnek, hogy vigyem oda ezt vagy azt a dolgot megteszem
Az éjszakát végig alszom, napközben 2x alszom. Reggel 6-kor kelek, majd 8-9 körül és 12-13 körül alszom 1-1,5 órát.
Naponta 4x eszem (reggeli 8-kor, ebéd 12-kor, uzsi 16-kor és vacsi 19-kor)
Fél 8 felé fürdök, majd megyek aludni.
8300 gramm és 76 centi vagyok

1 megjegyzés: