2009. október 13., kedd

Születésnapi buli

Szombaton délelőtt minden a szokott módon ment. Vásároltunk, játszottunk majd aludni mentünk. A Fehér Papáék eljöttek és hoztak nekünk sok-sok pogácsát délutánra. Sajnos ők nem tudtak eljönni, mer dolgoztak. Délután aztán a Máté is és én is szép ruhába öltöztünk és hamarosan megérkeztek az első vendégek is. Nagyon sok szép ajándékot kaptunk, volt közte baba, ruha, a Máténak autók és persze neki is ruhák, édességek és kaptunk ágyneműt is. Jó sokan voltunk egészen pontosan 23-an. Remélhetőleg mindenki jól érezte magát. Mert mi a Mátéval biztosan, hiszen kaptunk sok ajándékot, megdajkáltak jó páran és volt két gyönyörű tortánk is 1-1 marcipán figurával és persze gyertyával. A Máté már tudta mit kell tenni, mikor vége volt a zenének elfújta a gyertyát, de én csak álltam fölötte és csodálkozva, mosolyogva gyönyörködtem a gyertya lángjába. Anya szerint nagyon édes voltam. Majd a Máté elfújta az én gyertyámat is és megkezdődhetett a tortázás. Nagyon finomak voltak és én ügyesen körbe mentem és ahol csak lehetett kunyiztam egy falatot. Volt olyan hely ahova már későn érkeztem és már csak az üres tányér fogadott, olyankor néztem nagy szemekkel. Este fél 8 után ment el az utolsó vendég is, mi a Mátéval gyorsan mentünk fürdeni és aludni. Apáék pedig elkezdték a takarítást, rendrakást.
Nagyon jól sikerült születésnap volt és köszönjük mindenkinek az ajándékokat és, hogy eljött és velünk ünnepelt ezen a csodás napon.

2 megjegyzés:

  1. De jó,hogy ilyen jól éreztétek magatokat. Sok-sok ajándék, fini sütik és gyertya! Anya is készül már Kristóf szülinapjára.. Az enyémre még várni kell, de azt hallottam,hogy lufi is lesz, amit nagyon szeretünk!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. De édes vagy Annácska ezen a képen! Milyen áhitattal nézed azt a gyertyát!!! Máté már rutinos 4 éves ként ül ott! :) Biztos finik is voltak a szépséges torták!!
    Puszi még egyszer.

    VálaszTörlés