2009. október 16., péntek

Eső, szél, itthon ücsörgés


Vasárnap ismét születésnapra mentünk. Anya barátnője betöltötte a 3. X-t ezt ünnepeltük meg! Egy jó kis meglepetés buli volt. Persze számított rá a Szilvi, hogy lesz összejövetel, de azt nem tudta, hogy kik lesznek ott. Mindenki szuperül érezte magát és mi gyerekek megint jót játszottunk.

Hétfőn reggel ölbe vitt Anya, míg bevittük a Mátét az oviba, mert iszonyatosan fújt a szél és még esett az eső is. Borzasztó idő volt. Délután az Esztiék jöttek el hozzánk, hogy felköszöntsenek minket a születésnapunkon. A Máté dinókat én pedig szép kis csattokat kaptam.

Kedden az idő ismét borzasztó volt, de legalább nem esett. Én ismét Anya ölében tettem meg az utat az oviig. Majd haza jöttünk aludni és aztán visszasiettünk az oviba, mert fényképezés volt és rólam is lett kép készítve. Nem szerettem volna ott ücsörögni és pózolni, aminek következtében a Máté sem volt hajlandó oda ülni. Egy pár közös kép azért készült, de a legtöbbet egy bácsi készítette rólunk, miközben jöttünk-mentünk, játszottunk.

Szerdán itthon voltunk és az idő ismét pocsék volt. Anya délben elment intézni pár dolgot, én pedig Apával maradtam itthon. anyának az egyik volt kolléganője készített egy hordozó kendőt . Anya nem igazán szimpatizált soha a kenguruval vagy hordozókendővel, de ez nagyon bejött neki, mert nem kell kötögetni és egyszerű, kényelmes a használata és a viselése (majd rakunk fel képet)! Nekem nagyon tetszik és így sokat „lóghatok” majd Anyán, amit nagyon szeretek!!!! Délután próbáltunk itthon játszani, de ezt a bezártságot elég nehezen viseljük. Anyáéknak elégé szétszedtük az idegeit, de minden meg volt bocsátva, amikor a fürdés előtti majd 1 órát csendben, ügyesen végig játszottuk közösen.

Csütörtökön kipróbáltuk a hordozókendőt reggel az oviba menet. Mind ketten nagyon elégedettek voltunk vele. Én élveztem, hogy közel lehetek Anyához és kényelmesen csücsültem egy hang nélkül. nézelődtem és lestem az utat ilyen magasságból. Délután átjöttek a Bencusék és ismét jót játszottunk velünk. Szomorúan vettünk búcsút, pedig mostanában elég sűrűn sikerült találkoznunk. De a jóból sosem elég.

Pénteken a Mama jött el hozzánk és mivel Anyának megint akadt egy kis elintézni valója, így Apára maradt, hogy megebédeljünk és elaludjunk a Mátéval (ma nem ment oviba, szabit vett ki :-)) Szuperül sikerült. Fél óra alatt megebédeltünk és el is aludtunk, majd 1,5 óra múlva ébredtünk fel. A délután Mamázással és játékkal telt.

1 megjegyzés:

  1. Na az idő felénk is elég érdekesnek volt mondható.. Anyának sem volt túl sok kedve kidugni az orrát a lakásból. A mamázós és szabadságolós napok nagyon kellemesek, ezeket én is tudom díjjazni.
    Reméljük a hétvégétek is kellemesen telt!
    Puszi

    VálaszTörlés