2009. október 2., péntek

Apázós hét



Hétfőn Apa elment dolgozni, de mire visszaértünk az oviból már hívta is Anyát, hogy elküldték orvoshoz, mert nagyon fáj a lába. Hamarosan kiderült, hogy „nagy örömünkre” élvezhetjük Apa társaságát egész héten, mert kiírta a dr. bácsi. A Mama a hír hallatára kiszáguldott, hogy segítse ezt-azt, de be kellett látnia nem tragikus a dolog és Apa lábra bír állni csak nem, bír sokáig állni. Délután azért játszótereztünk egy kicsit, mert az idő még kellemes volt.

Kedden délelőtt én pihiztem Apával, Anya tette a dolgát, de főleg a neten lógott, mert már nagyon készül a jövő heti duó szülinapi bulira. Délután az Esztiékhez mentünk át játszani ahol sikerült egy pici uzsi után teljesen felforgatni a lakást. Kaptam tőlük sok ruhácskát (nadrágok, melegítők, pólók) ami régen az Esztié volt és még egy téli kiscsizmát is. Majd szépen összepakoltunk (még én is segítettem 1-2 dolgot eltenni) és elindultunk hazafelé. Otthon lencsefőzelék volt a vacsi tojással, amiből én még nem kaptam, mert Anya nem tudta, hogy már ehetek e főtt tojást?!?!?!

Szerdán végre kiderült, hogy még sem költözünk most jelenleg, de kaptunk egy másik ajánlatot, amin elgondolkodtak a szüleink, így lehet, hogy jövőre még is nyélbe ütjük a költözést. Az új lakás 2 háztömbnyire van, így semmit nem kéne megváltoztatnunk az életünkbe ami szuperságos lenne. Délután lementünk sétálni, bicajozni.

Csütörtökön délelőtt tettünk- vettünk itthon. Délután elmentünk a Mátéért az oviba majd utána villamosra szálltunk és elmentünk hittanórára. A Máté az oviba kapott egy papírt, hogy lehet járni a közeli kis templomba, de ott az időpont nem volt túl jó, mert nem értünk volna oda. Így Anya megkérdezte, hogy ott ahol megkereszteltek minket ott van e lehetőség ilyenre. Azt mondták, hogy volt már ovis gyerek, úgyhogy menjünk, el aztán majd a többi a Mátén múlik, hogy mennyire tetszik neki. Az első órán megszeppenve ült, de sokat rajzolt és a gitározás is tetszett neki. Azt mondta menjünk el legközelebb is, amire már beszerzünk füzetet, ceruzát!

Pénteken a Máté nem megy oviba, mert a Mama jön hozzánk és Anya úgy döntött, hogy végre ne csak 1-2 órát találkozzanak, hanem legyenek együtt egész nap! A nap vásárlással és Mamázással fog telni! Nekem pedig az 5 fogacskám mellé jön még (csak még nem látjuk/érezzük), mert megy a hasim tegnap óta. Eddig minden fogacskánál ez volt, ezért nem gyanakodunk betegségre, mert más tünet nincs!

1 megjegyzés:

  1. Reméljük a fogacska hamar kibújik és semmi más gond nem lesz vele! :) Nekem is van már egy. :) Olyan szépe vagytok így kéz a kézben. Drukkolunk, hogy az a lakás a másik háztömbbe összejöjjön, de jó lenne! Akkor minden maradhatna a régiben, és mégis egy nagyobb lakásba költöznétek. A mamázós péntek pedig biztos nagyon szuperságos volt. Remélem hamarosan nekem is lesz részem ilyenben. Mert ez a délutáni néhány óra igen kevés. Nálunk a védő néni szerint 7 hónapos kortól lehet tojássárgáját adni a babáknak. Csak a fehérjével kell az 1 évet megvárni. Maja már eszik tojássárgáját és semmi gond nincs vele. Anna meg már hamarosan nagy 1 éves lány lesz. :) Biztos hatalmas bulit csapnak a szüleitek, mert hát Máté meg 4 éves! Hihetetlen. Anya is most döbbent rá,hogy Kristóf is rögtön 4 éves lesz.
    Puszi

    VálaszTörlés