2009. október 9., péntek

Szülinapozás egész héten

AZ ÉN BABAKOCSIM!!!


A MÁTÉ PARKOLÓHÁZA!!!

Hétfőn a Máté szülinapja volt, de nem tartottuk meg, mert Anyáék úgy döntöttek, hogy majd szombaton mikor lesz, a buli majd akkor kapja meg ő is az ajándékát. Persze azért kapott sok-sok puszit és izzót a telefonvonal egész délután mindenki őt akarta felköszönteni.

Kedden reggel Anyával elmentünk a világ végére és megvette a szülinapi ajándékunkat. A Máté egy 4 emeletes parkolóházat kap, amiben még lift is van, én pedig kapok egy babakocsit. A Mamáék is velünk jöttek, mert ők ma szerettek volna minket felköszönteni. A Máté kapott egy jó kis traktort, aminek utánfutója is van, oda állatkákat pakolt bele és azokat szállította egész délután ide- oda! Én egy kormányt kaptam, ami színes, és ha megnyomom a gombot, akkor minden féle dallamot játszik. Ilyenem még nem volt és már nagyon sokat szemeztem egy ilyen zenélős játékkal a szomszédba. Délután a Mamáékkal játszottunk és együtt mentünk el az oviba is.

Szerdán itthon voltunk egész nap és nem történt semmi különös.

Csütörtökön délelőtt itthon pakolt, takarított Anya, míg én próbáltam magam több- kevesebb sikerrel elfoglalni magam. Délután hitten órára mentünk a Mátéval. Elmesélnek egy történetet és arról kell rajzolni. Majd eljátsszák (ismétlésként) , utána gitároznak, énekelnek. Nagyon jó és a Máténak nagyon tetszik. Én már kevésbé lelkesedem ennyire érte, pedig mehetek-, jöhetek kedvemre, de 1 óra az sok idő, és nekem nincs annyi türelmem. Majd hazafelé még játszótereztünk egyet az Esztiékkel aztán siettünk haza Apához.

Pénteken a Gini jött el hozzánk, mert oviszünet van. Anya most döbbent rá, hogy a 3 gyerek az ideális. Ugyanis egész délelőtt eljátszottunk szépen. Anya egyszer sem szólt ránk!!!! Majd lementünk 11-re a védő nénihez, aki lemért és megnézett rajtunk 1-2 dolgot. Majd Anyától kérdezgetett dolgokat. Mindenki a korának megfelelően érett és ügyes. Én egy kissé súlyban le vagyok maradva, de azt mondták nem annyira vészes, de azért kicsit hizlaljon fel Anya. A Máté 104 centi és 17 kiló, én pedig 8.3 kiló és 74 centi vagyok. Délután szülinapoztunk, mert a Gini is most volt 4 éves és közös szülinapozást tartottunk.

1 megjegyzés:

  1. Hogy mindenki októberben született, még Gini is? :D Na akkor anyának és apának fel van adva a lecke.. de akkor a 3. babának is októberinek kell lennie. :D
    Puszilunk és sok-sok boldog, vidám, ajándékesővel teli szülinapot kívánunk. Reméljük a mai buli minden várakozást felül múlt!
    Puszi

    VálaszTörlés