2010. június 18., péntek

Ezt a verset írta Kerianyu Anyának

Tündöklő Napsugár kísérjen ma Téged
S légy boldog hogy megérhetted Az elmúlt 30 évet.
Egy percre se feledd Hogy ez a nap a Tiéd
Peregjen szemed előtt Az elmúlt 30 év
Emlékezz mindazokra kik idáig kisértek
Kik mindig biztatttak és csupa jót reméltek
Mi együtt növekedtünk és koptattuk a padot
Játékra használtunk minden egyes napot
Majd a kamaszkorba kissé elsodort az élet
De akkor is maradtunk igaz testvérek
Aztán elértük azt mire mindig is vágytunk
Jött az önálló élet és az egyéni szabadságunk
Azt hittük jobb így, de téves volt e hit
A gyermeki lét mi igazán felvidit
Közben már családanya lettél és gyermekek vesznek körül
De mégis gyermek maradtál Gyermek… ki mindennek örül
Ki játszi könnyedséggel éled a napokat
ki csibészségben és mókában leli az örömpillanatokat
S az én szememben is mindig egy pajtás leszel
Kivel a telken bújocskázva hol te és hol én bújtam el
Közös emlékek hada mi összeköt minket
És most együtt ünnepeljük ezt a 30-as szintet
Köszönetet mondhatok ma minden egyes évért
Hisz isten ajándéka hogy adott nekem egy nővért
Sok szeretet érjen ma mert ez a nap a tiéd
S ne búslakodj, hogy eltelt hisz sok minden vár még
Csak emlékezz a szépre s abból állíts csokrot
Melynek minden szál virága üzze el a gondot
Legyen a te életed egy virágzó kikelet
Éljen benne vigazszág sok öröm s szeretet
E komponált vers soraival köszöntelek ma téged
30 –szor boldogabban teljenek az elkövetkező évek
Boldogszületésnapot kívánok drága jó testvérem
Köszönöm, hogy vagy nekem s szebbé teszed életem
Isten éltessen sokáig

1 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot Móni! Gyönyörű ez a vers, és a szeretet ami ihletette! Könnyeket csalt a szemembe! :)
    Puszillak
    Szilvi

    VálaszTörlés