2010. június 13., vasárnap

Lencsi és Kerianyu










Csütörtökön nagyon mozgalmas napunk volt. Reggel 9-kor már Anya egyik régi kolléganőjénél voltunk. Meglátogattuk őket és a kisbabájukat, a Jázmint (de mindenki csak Lencsinek hívja). Aranyos baba és már néha együtt is játszottunk, mert, hogy már 8 hónapos. Adtunk neki tesóval játékokat amit elvett a kezünkből aztán megrágcsálta. Nekünk nagyon tetszett. Egy-egy mosoly is elhagyta a száját, de aztán sírni kezdett, mert alvásidő volt neki már jócskán. Így búcsút vettünk tőlük. Elmentünk a piacra, vettünk gyümölcsöt ebédre aztán mentünk a Deák térre a Kerianyuhoz. A ma délutánt ismét vele töltjük csak előtte aludtunk egy nagyot. Ébredés után összepakoltunk, rendbe szedtük magunkat és első úti célunk egy fagyizó volt. Majd meglátogattuk ismét az intelligens szökőkutat, ami most már nekem is tetszett. Persze nem voltam olyan bátor, mint Máté, aki a közelébe ment a víznek. Én megvártam, míg eltűnik a víz és akkor gyorsan átszaladtam a másik oldalra. Majd miután a Máté már kellőn vizes volt elindultunk a játszótérre. Nagyon jó kis játszót találtunk, volt hinta, mászóka, csúszda, rugóshinta, homokozó, kisház. Nekem nagyontetszett, még a nagy csúszdára is felmerészkedtem. Később megunta a Máté (pedig ez nem jellemző rá) ezért elsétáltunk a Parlamenthez és megnéztük a Duna állását. Szörnyű kép fogadott minket. Persze ezt már láttuk a tv-ben is, sőt szörnyűbb képeket is, de most teljes valóságában nagyon rossz volt látni. Aztán felszálltunk a buszra, mert már nagyon fáradtak voltunk és elmentünk Kerianyuhoz a csomagjainkért. Onnan egyenesen az Árpádhídhoz mentünk ahol megvártuk Apát, mert éppen akkor végzett a munkahelyén. Sajnos egy rossz élményünk is volt. Szegény Máté hazafelé beleejtette a kiskutyáját a sínek közé, mikor felszállt a metróra. Sírt szegény nagyon, és engem ez olyan rosszul érintett, hogy egy kicsit én is társultam hozzá. Apának sikerült megvigasztalnia, mert azt mondta, hogy majd holnap hazafelé megkéri a bácsit, hogy vegye ki onnan (és így is tett másnap és a kutyus ismét Máténál van). Este aztán fürdés, vacsi után nagyon gyorsan el is aludtunk.

2 megjegyzés:

  1. Ismét egy eseménydús, szép együtt töltött nap áll mögöttetek! :-))))) Az pedig, hogy a kutyus is meglett, külön öröm! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés
  2. Micsoda hős ez az apa! :D De jó,hogy meglett a kiskutyusa Máténak. Kellemes csavargós napjaitok voltak. Biztos felétek is nehéz elviselni a lakásban a meleget. Akkor már kint a szabadban jobb, igaz?
    Puszi és kellemes hetet!
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés