2010. július 14., szerda

Házon kívül



Hétfőn délelőtt elmentünk a Mamához, majd onnan a Fehér Papáékhoz mentünk! Elutaztak Erdélybe és minket kértek meg, hogy öntözzük meg a virágokat. Én nagyon keresgéltem a Papát, de nem találtam sehol, így fogtam magam és kimentem az udvarra krétázni, míg Anya meglocsolta a virágokat és feltöltötte a palackunkat vízzel, hogy hazáig kibírjuk. Otthon ebédelni nem akartunk, mert meleg volt és fáradtak voltunk, de egy hűs pancsizást alvás előtt szívesen bevállaltunk a kádba. Délután egy kis késéssel ugyan (tovább aludtunk, mint ahogy Anya gondolta), de megérkeztünk az Öcsiékhez. Volt fincsi citromos nápolyi és kekszi, de a legjobb az volt, hogy hideg citromos teával vártak minket. Meg is ittunk belőle jó pár pohárral. Eléggé elevenek voltunk, aminek Anya nem is annyira örült. Hazafelé még megnéztük a Westendnél lévő szökőkutat és csak utána ültünk metróra, hogy haza érjünk Apához.

Kedden délelőtt az ELMŰ-hez kellett elmennünk, majd mentünk haza játszani. Anya meg addig elkezdett pakolni, mert a ma estét házon kívül fogjuk tölteni. Bizony, bizony már ilyen nagyok vagyunk, hogy ez is megtörténhet velünk. Persze Máténak már nem ez az első, DE nekem igen. Anya kicsit aggódik, de tudja, jó helyen leszek! Az ok pedig az, hogy Anya a születésnapjára kapott 2 koncertjegyet. Méghozzá Pécsre a SEAL koncertre. Így mi a Giniéknél töltöttük a délutánt és az éjszakát, míg Apa és Anya leutaztak Pécsre, hogy részt vegyenek a koncerten. A délutánunk nagyon jól telt! Fürödtünk kint az erkélyen és játszótereztünk mikor már elmúlt a rekkenő hőség. Este közös pancsizás volt (Gini, Máté és Én) majd nutellás kenyér vacsira. Aztán pedig mentünk mesét nézni és aludni.

Szerdán reggel 8-kor Anya meg is jött értünk! Nagyon örültünk neki, de azért Máté közölte, hogy ő még nem szeretne menni, mert nem játszott eleget. Így kicsit még maradtunk. Majd elmentünk a közértbe. Anya megcsinálta a meggylevest és megsütötte a rizsfelfújtat vacsira. Aztán mi elmentünk aludni, míg Anya még pakolászott és takarítgatott. Délután Edivel találkoztunk és kimentünk az Omszki-tóhoz fürdeni. A víz nagyon kellemese volt, ennek ellenére én nem mentem be és mikor Anya bevitt a kezébe sivítottam. Kint a parton játszottam, míg Máté élvezte a hűs vizet. Este 6-kor elindultunk hazafelé ahol már várt ránk Apa és a hideg meggyleves. Vacsi, pancsi után megnéztünk még egy mesét aztán elaludtunk.

1 megjegyzés:

  1. Klasszak ezek a pancsis fotók!
    Holnap Szabiék is mennek úszni apával, reméljük, sok vidám fotót tudunk majd feltenni! :-)))))
    További jó hűsebb napokat kívánunk Nektek!
    puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés