2010. július 29., csütörtök

Bugyis lettem!!!!!


Igen, igen igazi nagylány lettem. Tiszakécskén elhagytam a pelust és már szinte teljesen (kakival vannak még gondok) szobatiszta lettem. Éjszakánként még kerül rám pelenka, de az is MINDIG teljesen szárazon került le rólam reggelente!!!! Szombaton még 1 x becsúszott egy pisi, de azóta mindig jelzem, ha kell és megyek a bilire! Anya, Apa és Máté nagyon büszkék rám! És megígérték, ha haza jövünk, akkor vesznek nekem bugyit! Képes voltam még a játszótéren a hintából is kiszállni azért, mert pisilnem kellet. Anya már figyelte egy pár hete, hogy napról napra egyre ügyesebb vagyok, de azért ekkora áttörésre nem számított. Már csak a cumiról kéne lemondanom, de arról nem nagyon szeretnék. Pedig Anya jobban örülne, mert szeptembertől megkezdem a bölcsit és egyszerűbb lenne az élet pelus (már meg van) és cumi nélkül.
A beszédem is egyre szebb és érthetőbb! Anya már ne is fél annyira a bölcsitől, mert rá jött tényleg igazi nagy lány vagyok aki közösségbe való!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon,nagyon ügyes nagy lány vagy!!! Tegnap én is kértem a bilit (általában csak ha meglátom vagy ha Kristóf megy wc-re jut eszembe) és még anya a haját csinálta kakiltam bele, de anya szerint ez még véletlen. Viszont sokszor jelzem amikor zavar a kaka a pelusban. Cumi nálunk csak az alvásoknál van, de ezt a részét anya sem tudja,hogy hogyan fog majd elmaradni. Én most a cumisüveget hagytam el a héten, már nem igénylem belőle az esti tejcsit sem.
    Puszika
    Maja

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon büszkék vagyunk Rád és csak gratulálni tudunk! :-))))) Így tényleg sokkal könnyebb lesz az élet, pláne a nyári kánikulában! puszi, Gergő baba, Szabi, Ibolya

    VálaszTörlés