2010. július 18., vasárnap

Hőség!!!!!!!


Csütörtökön délelőtt elmentünk egy játékboltba és megvettük a névnapi ajándékom (egy hello kitty plüss) Anya nagyon cseles volt és sikerült úgy megvennie, hogy észre sem vettem az egészből semmit. Majd ettünk egy fagyit, addig Anya nyugodtan be tudott vásárolni a piacon és a hentesnél. Ebédre kakaós tésztát ettünk. Ez Máté egyik kedvence, Anya szerint ehetetlen, de mi nagyon szeretjük. Alvás után megint összecsomagoltunk és kimentünk az omszki tóhoz egy kicsit hűsölni. A Máté 1,5 órán át, míg ott voltunk a vízben volt. Én csak a parton locsolgattam a füvet. Este mikor hazaértünk megvacsiztunk, és utána felmentünk a szomszédba, mert 2 hét után most jöttek meg Svájcból és kíváncsiak voltunk milyen volt nekik a pihenés. Mi Anyával fél 9-kor lejöttünk, mer már fáradt voltam. Apáék 1 óra múlva jöttek utánunk, mikor én már régen aludtam.



Pénteken délelőtt itthon voltunk. Mi a folyóson játszottunk a szomszédgyerekekkel, míg Anya ablakot tisztított, mert a hajnali eső jól összesározta. Aztán meg felmosott, elmosogatott és pakolászott. Ebédelni nem akartunk, mert a meleg miatt nem voltunk éhesek. Délután Kerianyuval találkoztunk és kimentünk a Margit szigetre egy kicsit állatokat etetni és játszóterezni, pancsolni. Az egész délután csak vitával, nyüglődéssel telt. Anya jó morcos is lett, hogy ő próbál nekünk minden napra kitalálni programokat és mi mégis így viselkedünk. Én megint nem akartam pancsizni, Anya nem is érti ezt az egész pancsi ellenességem! Majd hazafelé ettünk még egy fagyit, amit Anya szerint nagyon nem érdemeltünk meg. Este vacsi, pancsi után mesét néztünk majd aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése