2010. július 19., hétfő

VIDÁMAN

HAZAFELÉ

HAZAFELÉ

A hétvégénk nagyon jól sikerült, pedig péntek délelőtt még úgy volt nem megyünk sehova. Aztán péntek este felhívta Anyáékat az Öcsi és a Zsolti (Máté Keriapu), hogy menjünk le velük a Velencei tóhoz. Anyáék átgondolták a dolgokat (kb. 15 perc alatt) és arra jutottak, hogy ezt a hőséget csakis víz mellett lehet kibírni. Aztán telefonáltunk a Papáéknak is, hogy vasárnap átmennénk és visszavinnénk a kulcsokat. Így pár percen belül el is dőlt a hétvégi program.

Szombaton reggel elég nyűgösen ébredtem és egy kicsit melegnek is érzett Anya. Szerencsére a lázmérő nem mutatott bajt (36.3). Így összepakoltunk és már fél 8-kor kocsiba ültünk. Aztán jött a baj!!!!! Én a kocsiba kidobtam a taccsot. Félreálltunk, Anya levette rólam a piszkos ruhát, majd irány haza egy másik váltás ruháért, és a nurofenért. Kaptam egy fél adagot, amitől hamarosan el is aludtam és csak a Velencei tónál ébredtem fel. Lefelé az út katasztrófa volt (2 óra alatt sikerült leérni), nagyon lassan haladtunk. Miután felébredtem a kedvem nagyon jó volt, sokat mosolyogtam és egész nap nem is volt semmi gond. Nem tudjuk mi volt ez a reggeli, de szerencsére hamar vége lett. a tóba én nem mentem be, mert nem akartam, de Anya egyszer becipelt. Végig üvöltöttem a két percet, míg bent voltam és úgy kapaszkodtam Anyába, hogy már fájt neki. Máté és a többiek viszont nagyon élvezték a vizet. Majd elmentünk ebédelni, ahol mi a tesóval ismét hoztuk a formánkat. Alig tudtunk megmaradni a fenekünkön (leszámítva, míg megettük a virslit, palacsintát). Majd visszamentünk és Anya azt gondolta lefektet minket egy kicsit, de ez nem igazán jött össze. Máté a vízbe akart menni, én pedig jól elvoltam a parton. Mi Anyával kint maradtunk, Apa, Öcsi, Zso és Máté pedig bementek a hűs vízbe és csak 1,5 óra múlva jöttek ki. Majd egy fagyi után megpróbáltak Anyáék kicsit lecsillapítani minket, mert már nagyon elemünkbe voltunk. Aztán jött a pakolás és a búcsú ideje. Mi jöttünk haza, Öcsi és Zso pedig lent töltötték az éjszakát. Indulás után 10 perccel már aludtunk is és hazáig fel sem keltünk.

Vasárnap délelőtt Anya pakolt, mosott és takarított egy kicsit aztán ebédre átmentünk a Papáékhoz. Finom levest és csirkepörköltet ettünk. Majd én elaludtam 2,5 órára. Máté nem akart aludni, így fent maradhatott. Persze csendben nem sikerült neki maradnia és egy kissé unatkozott is, de meg lett neki ígérve, ha felkelek, elmegyünk egy játszóra. A játszó nagyon szép és nagyon jó kis játékok voltak rajta. Sokat nem maradtunk, mert kb. 1 óra után én haza szerettem volna már menni. Miután visszaértünk Papáékhoz összepakoltunk és elindultunk haza. Otthon még felugrottunk a szomszédba egy nagyobb akváriumért, mert, hogy születtek kishalaink, de ezt majd egy másik bejegyzésnél részletezzük. Este, vacsi, pancsi, hajmosás után aludni mentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése