2009. augusztus 10., hétfő

10 hónapos lettem


Ha foghatom egy felnőtt ujját, ügyesen lépegetek (de ezt nagyon ritkán teszem, mert azt mondják ez nem jó)
Sokszor elég, ha csak egy kézzel kapaszkodom
Hátrafelé mászva még nem tudok lejönni a bútorokról, pedig Anyáék sokat mutatják
Öltöztetésnél segítek, pl. pulóverbe, bodyba ügyesen bedugom a kezem
Pohárból próbálok inni
Már nem veszek mindent automatikusan a számba, viszont mindent megfogok, majd eldobom,
Az etetőszékben ülve mindent, ami a kezem ügyébe kerül, ledobálok a földre
Ha visszaadjuk nekem, újra ledobom, mert jó kis játék
Kemény lapú könyveket lapozok
Az újságot rendszerint összegyűröm
A hiszti és sírás egyre ritkább, Anya elmondta, hogy egy ilyen nagy lány, már nem csinál ilyen buta dolgokat
„pápá-t” integetek de csak ha kedvem van
Puszit is dobok, de csak ha kedvem van
Egyedül képes vagyok akár 10-20 másodperceket is állni
A játékokat csak kipakolom a dobozból, kosárból, de be nem akarom tenni
A múlt hónaphoz képest fogytam 50 grammot így jelenleg 7950 gramm és 74 centi vagyok.
A tesóm aki 3 éves és 10 hónapos 17 kilo és 103 centi

1 megjegyzés:

  1. Ez a nagy nyári meleg nem tesz jót a súlygyarapodásnak, igaz? :) De se baj, azért az étvágyaddal biztos nincs gond. Nálunk Kristófnál a 9-10. hónap között szintén 1g-nyai súlygarapodás sem volt.. mondjuk ő akkor sztárjkot tartott és sok mindent nem akart megenni. De mivel nem kapott mást, egy idő után kénytelen volt.
    Nagyon szép nagy lány vagy már, és nagyon ügyes!
    Puszi

    VálaszTörlés