2009. augusztus 6., csütörtök

Farsang


Reggel 9-re ment az egész család a Máté első farsangjára. A Máté már hetek óta készül rá és persze Anya is, na meg a varrónő, aki megcsinálta a ruhát (maga a ruha megvolt csak kisebbre kellett venni). Máté már a kapuban kérdezte Anyától, hogy mikor kezdődik a farsang. Beértünk, átöltözhetett végre a jelmezbe. Aztán ment reggelizni és utána kezdetét vette a farsangi mulatság. Először mindenki végig vonult az asztal tetején és bemutatkozott, hogy mibe öltözött be. Aztán sok-sok verset mondtak. A Máté nem tudta mindet, mert sajnos 1 hétig nem volt. De amit tudott azt szépen mondta és mutatta is. Majd jöttek egymás után a verseny feladatok. Az első feladat az volt, hogy egy lapos tányérból ki kellett lefetyelni az eper joghurtot. A Máténak ez nem tetszett így ő ezt nem csinálta meg. A második feladta az volt, hogy egy tányérból kanállal kellett megenni a franciadrazsét. Ebben első lett!!! A harmadik feladat az volt, hogy meg kellett enni egy kekszet, ami madzagon lógott. Ebben is dobogós helyen végzett a Máté. A negyedik feladat az lett volna, hogy szívószállal ki tudja a leggyorsabban meginni az almalevet, de mivel mindenki nagyon szomjas volt ezért nem is várták meg, hogy mindenkinek a poharába kerüljön inni és volt olyan, aki már a másodikkal itt mikor valaki még csak egyszer kapott. Így ez a verseny elmaradt! Aztán előkerültek a sütemények és minden féle nasi. A gyerekek és persze a szülők is körbe ülték az asztalokat és kóstolgattak mindenből. Egy kis idő után a gyerekek elszállingóztak az asztal mellől és kezdetét vette az örült kiabálás és játszás, futkározás. A Máté és a Gini nagyon jól eljátszottak együtt. A Máté indián volt és neki volt egy cicája, ami a Gini volt. Mindenhova követte, ha pedig a tigrisek (kettő is volt) elkapták akkor az indián ment és megmentette a cicát. A végére annyira bepörögtek, hogy a Mimi néni azt mondta elviszi őket 10 percre a tornaterembe, hogy kitombolják magukat. Addig a szülők rendet raktak a terembe és minden bútor visszakerült az eredeti helyére. Nagyon jó kis mulatság volt. Számomra is nagyon szuper volt ez a mai nap. Voltam egy kis időt a baby hordozómba is, de a legtöbb időt még is Anya és az ovo nénik kezében voltam. Sőt még egy Anyuka is szemet vetett rám, mert azt mondta olyan édes vagyok, hogy nem bírja ki, hogy ne fogjon meg. Apa ekkor már kezdte elveszíteni a türelmét, hogy miért vagyok ennyit kézbe. Elég nehezen tudtam elaludni, mert hát ugye szólt a zene, a gyerek zsivaj olyan hangerőre kapcsolt, amit emberi fül nehezen visel el és persze rengeteg új és érdekes dolog, díszítés volt, amiről nem is tudtam levenni a szemem. Persze mikor Anya evett akkor egyből elkaptam a kezét és odahúztam a számhoz, hogy én is megkóstoljam a sok finomságot. Anya most megengedte, hogy egy-két falatkát egyek, aminek én nagyon örültem, de az nem igazán tetszett mikor elvette a számból, de rendes voltam és nem csináltam fesztivált. Szóval összességében tényleg egy szuper farsangi mulatságba volt részünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése