2009. augusztus 7., péntek

Esti csavargás


Hétfőn délelőtt itthon voltunk, délután pedig elmentünk csavarogni és elintézni ezt-azt. Sajnos csavargásunk nem tartott sokáig, mert a Mc-be menekültünk az eső elöl. Majd 30 percet ott kellett ücsörögnünk, mert addig ömlött az eső. Még jó, hogy a Máté kapott egy fagyit és egy hamburgert, amit megfelezet velem. Eső után elindultunk hazafelé, mert az ég még mindig nem volt szép kék. Sajnos kár volt, mert hamarosan újból elkezdett szakadni. Teljesen eláztunk, miután hazaértünk mindenki törölközött és öltözött át száraz ruhába. Este azért megint lemerészkedtünk egy kis bicajozásra. Jó volt, mert ismét összefutottunk barátokkal és jót játszottunk velük. Csak este fél 8-ra mentünk haza. Gyors pancsi, vacsi és már mentem is aludni.


Kedden délelőtt Anya elszaladt egy kicsit a Mátéval, míg mi itthon aludtunk Apával. Majd játék, ebéd és alvás következett. Délután mikor felkeltünk a Dédimamáék jöttek el hozzánk és hoztak nekünk sok-sok meggyet. Ebből Anya holnap majd csinál fincsi lekvárt. Már én is eszem a lekváros vajas kenyérkét és nagyon ízlik. Délután játszóterezés, biciklizés és hatalmas játék volt a szabadba. Több mint 3 órát lent voltunk. Nagyon szupi volt. Persze azt mondanom sem kell, hogy mind a ketten a tesóval olyan koszosan indultunk haza, hogy amint beértünk az ajtón mentünk a kádba fürdeni. Majd jött a vacsi amiből elég keveset fogyasztottam aztán elindultam Álomországba. Gyors vacsi után a Máté is követett.


Szerdán nem történt semmi különös. Csak késő délután sétáltunk egyet, mert az eső délután elkezdett ömleni mikor a játszóra akartunk indulni.


Csütörtökön délelőtt itthon voltunk, délután pedig fagyiztunk, sétáltunk majd találkoztunk a Máté Keriapujával és közösen elmentünk a Csöréékhez aki varrónő és megkértük őt, hogy varrja fel a Zsolt naciját az esküvőre, ami szombaton lesz. Apa bátyja megnősül! Majd Apa a munkából értünk jött és mivel én már elég nyűgi voltam, így elindultunk hazafelé. A Máté Keriapuja még átjött hozzánk egy kicsit beszélgetni és vacsizni, Anya készített fincsi gulyáslevest (én már ebédre megkóstoltam!).


Pénteken délelőtt Apa és Máté fodrászhoz mentek, Anya kozmetikushoz (ő szombaton megy fodrászhoz). Mivel az én hajamon is elkelt egy kis igazítás, így a frufrumból le lett vágva egy kicsi. Nagyon helyes lettem és végre nem lóg a szemembe a hajam. Anya próbálta csattal igazítani, de nem nagyon hagytam. Majd Anya nagy örömére én elaludtam 11-kor és felkeltem 12:20-kor. A Máté elaludt 12-kor és felkelt 14:30-kor majd ismét én aludtam el 15:30-ig. Utána mikor már Anya kivételével mi csemeték kipihentük magunkat végre elindultunk a Mamához. Este még összefutottunk kisbarátainkkal a Noelékkel aztán futottunk haza, mert az eső megint elkezdett szakadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése