2009. augusztus 25., kedd

Csütörtök

Csütörtökön reggel ismét besétáltunk a közértbe, de most mindannyian, még az Apukák is! Majd egy gyors reggeli után összepakoltunk és irány a Balaton ahova most nem fürdőzési szándékkal mentünk, hanem azért, hogy a Mátéék horgásszanak egy kicsit. Mondanom sem kell, nem lett belőle semmi, mert ők inkább pancsolni, sarazni és a kövekkel akartak játszani, így a felnőttek (Anya kivételével) átvették a pecabotot és szép sorban fogták az apró kis sneciket. Majd hazaindultunk ebédelni és aludni. Délután lementünk fürdeni és most első alkalommal én is belementem a vízbe, nem csak a lábam lógattam bele. Az úszógumimba még mindig nem akartam menni, de Anyát átölelve pancsiztam nagyot. Csapkodtam a vizet, nevetgéltem hangosan és a két kezemet megfogva húztak a vízen, ami különösen tetszett. Majd felmentünk a házba és otthon folytatódott a pancsizás a medencében. Időközben megérkezett a Máté Keriapuja és az Öcsi is. Este a tv-ben megnézték a fiúk a tűzijátékot, majd alvás volt. Én lemaradtam róla, mert már negyed 9-kor aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése