2009. augusztus 7., péntek

Dorina


Hétfőn délelőtt itthon játszottunk a Mátéval és sokat csibészkedtünk. mászunk mind a ketten kifele a konyhába és az asztal alatt játszunk. Anya ki van tőlünk, mert a játékok is előbb utóbb kikerülnek, mert a tesóm ki tudja már hozni őket és akkor a konyhába letelepedünk míg Anya főz, mosogat. Délután a dr. nénihez mentünk le, aki nyugodt szívvel engedte oviba a Máté, mert azt mondta, hogy már kutya baja. Ezt megünnepelvén gyorsan elrobogtunk a Giniért az oviba és együtt mentünk fagyizni. Én aludtam, míg ők játszottak, Anyáék meg beszélgettek.


Kedden délután alvás után a Fehér Papáékkal találkoztunk és bementünk meglátogatni a Dettit, akinek tegnap este született meg a kisbabája (Dorina). Szegényke nagyon sietett és 3 héttel a kiírt időpont előtt már itt is van közöttünk. Egyébként édes, aranyos, törékeny, csepp kislány (2500 g/50cm). A Máténak nagyon tetszett és csodálkozott, hogy miért ennyire kicsi. Majd elmentünk a Papáékhoz egy kicsit, én szundiztam egyet, míg a Máté fagyizott és játszott az udvaron. Este 6-kor aztán Anya riadót fújt, hogy indulás haza, mert 7-re szeretne hazaérni vacsizni, majd fél 8-kor én is megyek fürdeni és 8-kor vacsizni. A Papáék is eljöttek velünk, mert Anya felpiszkálta őket, hogy milyen fincsi paprikás krumplit csinált, így eljöttek és nálunk vacsiztak.


Szerdán délelőtt itthon voltunk, délután pedig a Mátét vittük fogorvoshoz, mert az oviba volt kint a dr. bácsi és azt mondta menjünk el hozzá a rendelőbe, mert az egyik fogával baj van. Az első két foga felül odébb ment egymástól és egy pinduri kis hely van közötte. A dr. bácsi kitömte a hézagot, de sajnos most a két foga között fekete, mert ezt nem csinálják fehérből. Ekkora butaságot, most 6-7 éves koráig, míg ki nem esik, így lesz szegényke. Szerencsére nem feltűnő, de akkor sem szép!


Csütörtökön délelőtt miután a Mátét bevittük az oviba elmentünk Anya Keresztapukájához, majd a piacra és végül a Tescoba. Ott ismerősökkel találkoztunk és úgy elbeszélgette Anya az időt, hogy éppen odaértünk a Mátéért az oviba. Majd mindenki aludt egy nagyot. Délután Apa korán haza ért, így itthon játszottunk egy nagyot.


Pénteken délelőtt itthon voltunk, délután pedig átmentünk a Szilviékhez. A Máté jót játszott a Tomival és a Bencével és próbálkoztam én is bekapcsolódni, néha hagyták is és akkor nagyon örültem. A Máté ott is vacsizott és én is ettem finom dolgokat (persze csupa olyat, amit még nem kéne!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése