2009. augusztus 6., csütörtök

Oltás és farsang


Hétfőn kedden a Máté nem ment oviba, mert még köhögőt és folyt a nózija. Így velünk jött az ortopédiára ahol azt mondták, hogy szépen javulok, de nem kaphatunk több szabadidőt, mint 1-1 órát. Anya kicsit elkenődött, mert reménykedett, hogy ismét szabad lehetek + 1-2 órát. 2 hét múlva kell vissza mennünk és akkor lesz ultrahang is, de sajnos a dr. néni azt mondta, hogy még februárban is rajtam lesz.
Kedden délelőtt vásárolni voltunk, majd jött hozzánk a Védő néni. Azt mondta ügyes vagyok, hogy így kengyelbe is az oldalamra fordulok. Szépen fejlődök, és ügyesen játszok egyedül. A Mátét is nagyon megdicsérte, mert ügyesen ki tud rakni egy 20 darabos puzzlet egyedül. Délután a szomszédék jöttek át és velük játszottunk, majd Apa is befutott elég korán (a héten délelőttös). Vacsorára fincsi lángos volt, amit én ismét nem ettem, de kint ültem az asztalnál a hordozóba és szívtam magamba a fincsi sajtos tejfölös lángos illatát.
Szerdán nem történt semmi különös velünk. Reggel Apa elment dolgozni, mi elvittük a Mátét oviba, majd bevásároltunk, Anya főzött vacsit. Elmentünk a Mátéért aludtunk egy nagyot, aztán délután játszottunk.

Csütörtökön délelőtt dr. nénihez mentünk, mert aktuális volt a 3 hónapos oltásom és megkaptam a prevenar-t is. Nem volt túl kellemes, hogy mind a két combomba beleszúrtak, de alig sírtam. Mikor Anya felemelt már mosolyogtam rá. A délután viszonylag nyugisan telt. Nem lázasodtam be, és csak egy picit nyügiztem.

Pénteken reggel minden ment a szokásos módon, majd mi Anyával elmentünk egy boltba ahol azt remélte, hogy el tudjuk adni a kinőtt ruháimat. Sajnos tévedett, mert csak bizományiban veszik ár a ruhákat, és ha eladják, akkor nem kapjuk meg az érte járó pénzt, hanem ott kell levásárolnunk. Anya eléggé kiakadt ezen. Így tervünk kudarcba fulladt, még mindig otthon kell tornyosulnia a ruháknak. Ha van valakinek ismerőse ahol kislány fog születni az szóljon, mert el lehet vinni a kinőtt ruháimat annyiért amennyit ti adnátok érte. Délután elmentünk egy jelmezkölcsönzőbe, mert a Máténak az oviba február végén nagy farsangi mulatság lesz ahova meg van hívva az egész család. Sajnos nem igazán találtunk megfelelő ruhát és az árak is elég magasak voltak. A Máté a jövő héten nem megy oviba, mert az egyik ovo nénijét epekővel műtik a másik meg náthás és nem jön így minden nap más fog rájuk vigyázni. Így Anya jobbnak látta, ha inkább itthon marad velünk. Már programok is vannak, így unatkozni nem fogunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése