2009. augusztus 7., péntek

Névnapozás


Vasárnap tartottuk a névnapom! Délelőtt meg is érkeztek a Mamáék és elmentünk velük vásárolni. Majd Anya elkészítette az ebédet, míg mi játszottunk a Mamáékkal és aludtunk. Délután pedig megérkeztek a Fehér Papáék a Máté Keriapuja és a Csöréék is. Kaptam egy formabedobó teknőst, amit tudok ide-oda gurítani, bodykat, kantáros hosszú nadrágot egy pöttyös nyári ruhát, plüss játékor, rongybabát és pénzt, hogy Anya vegyen nekem valamit, ami még hiányzik a ruhatáramból. Persze a Máté sem felejtették el! Ő is kapott pólókat, egy kutyust és Kinder tojást. A Tünde sütött finom vanília krémes málna tortát, ami nagyon finom volt. A buli egészen este fél 8-ig tartott, míg el nem mentem fürcsizni, mert nyügi kezdtem lenni. A délutáni alvásom is kimaradt, mert annyira fel voltam pörögve. Este kicsit nehezebben is aludtam el, de másnap reggel 7-ig meg se nyikkantam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése