2009. augusztus 7., péntek

Csavargás


A tavaszi szünet nagyon gyorsan eltelt és a Máté hétfőn újra oviba megy majd, így maradnak a tesó nélküli délelőttök. Pedig már nagyon megszoktam, hogy együtt játszunk. És ezt értsétek szó szerint! Együtt pakolunk ki a játékdobozból, majd a Máté felállítja az állatkákat, amíg én sorba megkóstolom őket.


Kedden életemben először bementem a Mama munkahelyére. Mondanom sem kell volt nagy csodálkozás és öröm! Így ezzel a kis csavargással el is ment a délelőtt. Délután pedig a szokásos játszóterezés volt.


Szerdán a Lidl-be mentünk el "gyalog" (3 buszmegállóra van). Természetesen gyalog csak Anya volt, mert én a babakocsiba csücsültem, a Máté pedig bicajozott. Nagyon bejött neki ez a bicajozás! Délután a szomszédba lógtunk és mindenki jól eljátszott, elbeszélgetett, míg meg nem történt a baj! Na, szerencsére baj nem történt, de Anya kisebb sokkon esett át, mikor kinézett az erkélyre, hogy mit csinálnak a Mátéék és azt látja, hogy az erkélyen lévő kisház tetején mászkálnak. Ha véletlen valamelyikük rosszul lép már ki is esik az erkélyen. Anya azonnal riadót fújt, hogy indulás haza. Otthon aztán a Máté büntibe volt és nem játszhatott, én pedig üvöltöttem a kiságyba, hogy ki akarok jönni!


Csütörtökön délelőtt itthon voltunk, délután pedig játszótereztünk és a Máté és Anya elnyalta az idei év első fagyiját. Mára már teljesen magabiztosan ülők és sokáig! Nagyon tetszik a dobozból való kipakolás, de azért ha valami érdekes dolgot meglátok, akkor egyből hasra vágódok, és már gurulok is célirányosan a kiszemelt dolog iránt.


Pénteken délelőtt ismét megleptük a Mamát a munkahelyén, majd a nagy csavarás után irány haza ebédelni és aludni. Délután pedig (előre láthatólag) a szomszédba fogunk játszani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése