2009. augusztus 7., péntek

Dédi, bölcsi, ortopédia


Hétfőn itthon voltunk, majd délután lementünk bicajozni és találkoztunk a játszótéren a sok kis barátunkkal.
Kedden, délelőtt postán, DM-be voltunk majd haza siettünk aludni, mert délután a Dédimamáékhoz mentünk. Kaptunk tőlük sárgabarackot, így haza kísértek minket, hogy ne Anya cipelje, mert elég nehéz volt. Neki meg ott voltam én babakocsival és a Máté. Este azért még lementünk egy kicsit a barátokkal játszani, beszélgetni.
Szerdán délelőtt Anya beíratott a bölcsibe, hogy 2010-re esetleg felvételt nyerjek. Nem szeretne bölcsibe adni, de sajnos kénytelen, mert azt mondják Apával, hogy ebből a pénzből lehetetlenség megélni. Majd hazamentünk és Anya elkezdte befőzni a baracklekvárt. Délután játszótereztünk és a Máté ismét bicajozhatott. Én aludtam egy nagyot, Anya meg tudott beszélgetni.
Csütörtökön délelőtt itthon voltunk, ami nem is volt rossz, mert kint csúnyán fújt a szél és hűvös is volt. Délután elmentünk a bankba, mert Anya vett 1-2 holmit nekünk és feladtuk rá a pénzt. Majd itthon voltunk, mert én elaludtam és csak 18-kor ébredtem fel, de akkor csuda jó kedvűen. Így lementünk labdázni, bicajozni megint. Ismét összegyűlt a ház mögötti füves részen 7 gyerek és 7 felnőtt. Este aztán otthon én is megkóstoltam a sárgabarack krémlevest, és mondhatom nagyon ízlett. Majd mentem volna pancsizni, de barna színű víz folyt, így ez elmaradt. Egy gyors vacsi és egy kis hiszti után már aludtam is. A Máté még fent maradt, hiszen palacsintát sütöttek Anyával.
Pénteken délelőtt lementünk a Védő nénihez, aki megmérte a súlyom és a hosszúságom. Aztán villamosra ültünk és elmentünk az ortopédiára. Most kellett visszamenni ellenőrzésre, hogy minden rendben van e velem. Szerencsére a dr. néni azt mondta, hogy minden oké és nagyon szépen és gyorsan fejlődök. Megnézte a Máté bokáját is és sajnos kiderült, hogy valóban nem az igazi (befelé dől, mikor megy). Gyógycipőt nem kell hordani szerencsére és talpbetét sem szükséges, de ha veszünk neki egy cipőt, akkor el kell vinnünk cipészhez, aki talpat, csinál neki. Belül magasabbnak kell lennie a talpnak, mint kívül. A déli alvást nem sikerült most összehangolni, egymás után aludtunk és Anya ezt nem igazán szereti. Délután itthon voltunk, mert erősen fújt a szél és hüvős is volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése