2009. augusztus 6., csütörtök

Hétvége


A hétvégénk nem igazán úgy alakult, ahogy azt elterveztük. A terv az volt, hogy szombaton délután átmegyünk a Máté Keriapujához, vasárnap pedig át jön az én Kerianyum és a Dédiék és megtartjuk az Edina névnapot (Kerianyu)! Na, ebből szinte nem lett semmi, mert a Kerianyum lemondta a vasárnapot, mert még is úgy alakult, hogy nem ért rá. A Dédiék azért átjöttek és hoztak a Máténak túró rudit, közösen pedig kaptunk banánt és almát. Anya sütött nutellás és mazsolás muffint és persze mondanom sem kell, hogy szinte az összes elfogyott. Így Apa sokáig pihizett mind két nap, Anya pedig sokat játszott velünk, hogy csendesebben legyünk. Persze délután Apa bepótolta a játékot és sokat játszott velünk. Én mind a két nap csináltam egy kisebb fesztivált így a babakocsiba kötöttem ki és már mentünk is sétálni Anyával, amíg a Máté délután szundizott. Nagyon szeretek a Máté ágyán játszani, mert nem akad be a lábam a rácsok közé és szabadon fordulhatok a hátamról a hasamra. Szeretek hason is játszani és elég hosszú ideig úgy is maradok és rágcsálom a játékaimat. majd bedühödök, mert nem sikerül szétrágnom őket és olyankor mindig elveszik tőlem, visszafordítanak a hátamra és kezdődik, minden előröl, persze egy másik játékkal. Persze a játszószőnyegemen is sokat vagyok. A kiságyba szinte csak akkor ha alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése