2009. augusztus 7., péntek

Éljen, éljen!!!! Itt a tavasz


A héten majdnem minden a szokásos módon alakult! Leszámítva, hogy mostantól a délutáni programunk a játszóterezés és nem az itthon gubbasztás. Nagyon élvezem, mert minden nap jókat alszom és az estéim is szuperül alakulnak. Anya nem akarja elkiabálni, de lehet, hogy végérvényesen felhagyok az éjszakai keléssel és igazi nagylány leszek? Végül is illő lenne, hiszen pár nap és FÉL ÉVES leszek! (már fél torta tulajdonos vagyok!) 3 napja a fürdésem 7 helyett fél 8-kor van, és a vacsim 7 helyett fél 8-8 körül.


Szerda hajnalban fél 5-kor, csütörtökön 6-kor, pénteken pedig 5-kor keltem. Nem csak nálam, de az én imádott tesókámál is változások vannak. Az eddig rosszcsont, bátyám egy tündéri édes kisfiú lett amióta játszóterezik, biciklizik. Az óvodában folyton dicsérik, hogy milyen szófogadó (bár ott eddig sem volt vele soha gond!), és nagyon ügyesen fesst, kirakózik, és a játékokat is első szóra elpakolja! Egyre jobban eljátszunk együtt és én élvezek minden percet, amit a Mátéval tölthetek. Hangosan nevetek mikor velem foglalkozik és kapaszkodom bele, hogy csak el nem menjen. Elkezdtem gurulni is, na, nem nagy távot, de annyit éppen, hogy pl. a dohányzó asztal alól kiszedjem az egyik kosarat és átnézzem a tartalmát. Az asztal lábát próbálom faragni nem létező fogaimmal, de Anya nem nagyon engedi, de én azért nem adom fel.


A hétvégénk is szuper lesz, szombaton megyünk a Dédimamáékhoz ebédre, vasárnap pedig a fehér Papáék jönnek el és a Dettiék, akiknek 2 hónap múlva megszületik az első kisbabájuk, Dorina.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése